Hundar iFokus

Hundar

Etikettraser
Läst 3198 ggr
Frida B
0

bästa agilityrasen?

Hej! Har lite tråkigt dena fredagkväll och tänkte se vilken ras ni tycker är den bästa rasen till agility :P om det ens finns någon ni tycker är bäst, vet ju att det för det mesta beror på individen men te x en sheltie kanske är lite bättre på agility än en mastiff eller liknande raser ;) men vilken ras tycker ni är bäst om det finns någon sån? :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

JoannaLi
0

Vår matglada jämthund… ^^

Den andre, mindre matglada jämten vill mer ha mys som respons när hon gjort något bra, och det är lite svårare än bara att slänga till ett 'BRAAA!' och en Frolic-bit, även om vi myser även med den Matglade. :)

Cassii
1

Sheltie & BC Flört

Jenniferri
1

Bc, Sheltie & Pumi

// Hannah

Michaela-N
0

BC, sheltie, aussie o vinthundar kanske? Vinthundar brukar ju vara rätt s så snabba av sig. O papillon förstås!

Emaljoh4
0

Såg en korsning mellan BC och vinthund på en agilitytävling.. Och behöver jag ens nämna vilken fart hunden hade!?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

SmileyMalin
0

Beror väl på hur man är son förare! Jag tycker vallhundar bara är frustrerande att köra med så då går ju dom klassiska agilityraserna bort ;) för mig så passat en jack russell bäst :)

Adalissa
0

Vad jag ser framför mig när jag tänker agilityhund är en Border Collie, men vad jag kommer att träna agility med är en Shih tzu/Bichon Havanais blandning :P

/Ada
-----------------
Hemma hos mig bor två marsvin, två katter och en massa dammråttor
Blogg: http://blogg.vk.se/camilla

Mixxie
0

Cavalier inte helst sönder stressade hundar och det är en bra agility hund. En agility hund ska inte vara så lättstressad.

Besök min blogg! :) 

http://sporthund.blogg.se/

Viccan92
0

Amris såklart. Finns inget som slår min Tintin på agilitybanan om han är på rätt humör. Vilket han som tur för det mesta är.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast