God mogon!
God morgon!
Sitter här famför daton en hel timma tidigare. Gick up 5.45 för att hinna. Hua… Måste sammlas kl 8.00 i västraskogen. Så jag fuskar
och tar tunnelbanan dit 
Är någon uppe, eller?
Kram <3
God Morgon!
Riktigt så tidigt var jag inte uppe, men nästan! Maken väckte mig innan han gick till jobbet, så att jag hinner med tvättstugan idag.
Här är det grått och regnigt. Så det är kanske tillåtet att känna sig lite trött? Jag skulle gärna gå och lägga mig igen.
Inte ens Alfons är uppe och tassar. Han har gått och lagt sig i sovrummet.
Ha en bra dag, allihop!
God morgon.
Här regnar det som tusan, känns lagom kul att ha hand om en häst och en hund hela eftermiddan då. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Jag var uppe, men inte vid datorn. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Godmorgon.. nu e jag vaken me =)
Hehe jag har varit vaken länge men har hållt på med lite annat. Här öser regnet ner och jag och Skorpan har precis kommit in efter en spurt kiss och bajs…nu har den lilla surpuppan gått i strejk och ligger inne på sängen och blänger ;) Själv satte jag mig i soffan med en gosig filt och datorn naturligvis, och här stannar jag tills jag fått upp värmen 
hugo ligger på kudden hemma hos mama. Hon ska passa honom när jage jobbar:)
här regnar d inte, solen har vart framme, fast d e lite mulet o d blåser endel..

Ja,regnat har det gjort hela dagen,sitter vid fönstret och tittade ut när vi hade lektion. Hihi, därför får jag så dåliga resultat i ma.
Skulle ut med ludde på lunchrasten. Usch, ludde tvärstanna utanför porten och vägrade gå längre XD Han tycker det är synd
att blöta ner en sådan värdefull päls ^^,
Kramisar, det ordnade sig med BHK. tjatade lite på pappa och fällde några krokodil trårar och då gav pappa med sig och sa
att han kunde skjutsa mig ennu tidigare! JIPPIE :D
Så påvägen till BHK kilar jag in på hundens hörna och tittar lite..
Sedan får vel pappa släpa ut mig och jag är som jag brukar XD
Måtte vädret bli bättre i morgon…vilket ¤/&%&/ väder, åska och blixtrat hela kvällen. Jag går i strejk snart….JAG VILL HA SOMMAR NU!!!!

Vem vill inte ha det Lotta.
Längtar super mkt. Hund hela sommaren och så har jag min medryttarhäst helt själv 5 dagar i veckan hela sommarlovet :')
HHar planerat ALLT. Ska leka på ängarna, träna lite lydnad och agility för skojs skull ^^, Och spår ska vi pröva på. Och i augusti ska Ludde och jag på blandras utställning i farsta (?) ;D
Åhhh vilken härlig sommar du har framför dig…jag blir riktigt avis :)

Hihi<3
AA, hela sommarn på LANDET <3
Önskar att vi bodde där permanent.
Men mamma blir bara sur när jag
tjatar eftersom jag gjort det en
gång per dag i hmmm, 6 ÅR :O
jag vill me ha sommar.. fast här har vart hyffsat bra, förutom blåsten, o s har d kommit någon skur då o då men d har vart ganska varmt ute..
Här har det varit riktigt kyligt…till och med så Skorpan skakar när vi varit ute *URK*
ush då.. låter inte skönt alls =/
Jag vill ha varmt så man kan vara ute iaf…har inte ens velat målat klart ute 
ne inge kul o måla i regn o rusk…
Jag vill bli klar med eländet så man kan sitta och njuta där ute…går man ut nu så blir man bara frustrerad för att man inte kan göra klart…
Åh, jag vill också på blandisutställning, men Idelma skulle tokförlora, hon skäller ju på alla hundar i hennes storlek eller större. Småhundar är okej, dom kan man ignorera, dom når inte ens upp till mattes knä. 
men hur mycke har ni kvar nu då Lotta??