Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 934 ggr
Ellinor_ludde
0

Nutro, choice adult.

Eftersom vi endå åker förbi hundens hörna på vägen till BHK, kilar jag in och köper hund fodret Nutro, choice adult. Man fick så provsmaks påsar på hundens dag för någon vecka sedan och ludde älskade det.
Och han som är så kräsen när det gäller mat. De har typ extra pris 2 kg för 50 kr ;)
Det är typ amerikas bästa sålda hundfoder, UTAN några som helst tillsattser som tex. konserveringsmedel m.m. Någon som har testat
det förut?

Lotta
0

Japp jag provade valpfodret på Skorpan…tror att det precis kommit ut här då. Skorpan vart dålig i magen av det så jag slutade med det :)

Ellinor_ludde
0

Jasså, aa det finns mycket olika sorter och en viss har ganska mkt rökt kött. Men vi köpte vuxen foder som är special tillvärkad för känsliga magar ^^,

Lotta
0

Ja det är ju olika på hundar vad dom tål och inte tål. Hoppas nu att Ludde tycker om det och mår bra av det…det är ju det som är huvudsaken =)

Ellinor_ludde
0

Såklart ;)
Hihi, mormor kör pedigree (stavning?) och vi ja, då nutro. Men om de inte funkar kör vi nog samma, men nutro e ganska dyrt.
Så det blir vel pedigree i slutändan i alla fall XD

Malin-A
0

hoppas d funkar bra på han

Ellinor_ludde
0

Mmm, det brukar funka med allt. Han är så himla kräsen i alla fall XD Men det här gick ju! Får bara hålla koll på hur hans lilla
mage mår bara…