Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 2888 ggr
[Surina]
0

Fint koppel! :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter och födriver tiden med att titta på lite koppel m.m.

Hitta ett jätte fint koppel som jag tror att jag ska klicka hem :) 120 kr är ju inte så mycket direkt?

Såg ut att vara bra också bra runt och fint :) Vet inte färg än men då jag ska ha en tik tänkte jag kanske rosa bara för att.

Gillar inte rosa sådär men rosa passar i stortsätt till alla färger!

Vad tycker ni ?

[Surina]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sen hittade jag också den här som verkar bra ! :D

russin
0

Selen är bra, men kopplet ser ut som ett utställningekoppelFlört

russin
0

Fast blir det en orange dvärgspets, så kommer rosa skära sig enormt hihiSkrattande

[Surina]
0

Det är ju gjort efter ett utställningskoppel så det är nog inte så konstigt ;)

Jo selen tycker jag verkar super då man kan justera på nake och mage :)

Michaela-N
0

Vad är det för ras du ska ha? :)

[Surina]
0

Oj juste fan! :O Kanske rött blir bäst då ? :S

pomeranian (dvärjspets)

[Surina]
0

Blir nog ''svag lilla' sela  då, och svartkoppel :)

Noa-Nisse
0

åååh kopplet var ju jättefint Skrattande Jag tror inte att det skär sig speciellt faktiskt. Rosa k halsband/sele/koppel till en rhodesian ridgeback är ju snyggt. är det typ inte samma färg?

Medarbetare på Hundar.ifokus

meilin
0

Var hittade du kopplet? Glad

Cassii
0

Rosa är fint till "oranga" hundar, min hund är det och färgen hon klär bäst i är just rosa Glad Sen är det skönast med ett tunt läderkoppel tycker jag, exempelvis 6 mm, och det blir skönare med tiden. Såna där blir inte så sköna efter ett tag Oskyldig

[Surina]
1

Ebay  :)

Kanske det :) Vi får se vad valpen blir för färg :)

Kanske det .. men jag har försökt att hitta läderkoppel som har varit tunna men har inte hittat :S

Cassii
0

#11 Jag har ett från Hurtta till lexie Flört

russin
0

Jami har 6 mm läderkoppel - alldeles lagom till riktigt små hundarFlört

Har själv det som valpkoppel till mina små.

Kör nu däremot med 9 mm - får lite bättre grepp tycker jag.

EternalWinter
0

Äsch! Min hund är orange sobel och han har minsann en rosa sele och ett rosa koppel, det skär sig inte alls ser jättegulligt ut!Tungan ute

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

meilin
0

#13 Härligt! Jag som tycker att jag letat som en galning efter bra läderkoppel till mina småttingar! Glad

[Mindless]
0

#11 Jag har för mig att Häromi har riktigt tunna läderkopplet. Jag har ett väldigt tunt till min nakenfis och det är efter 3 månader som rena smekningen i handen :D

[Forest]
0

Jag har rosa koppel till röd hund :) Det är vissligen nu hennes reservkoppel men ett tag hade vi det gämnt o visst det kanske kan tyckas att det skär sig men ne det tyckte inte jag man ser tydligt att det är en tik iaf Flört Den selen som du visar funderar jag på skaffa till Donna då jag tycker de ser så sköna ut :) Fint koppel o sele, me ntänk på att för smala koppel är lätt att man tappar dom ur handen, därmed har jag köpt läderkoppel nu :)