Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 2185 ggr
Noa-Nisse
0

Känslig

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon mer än jag som gråter bara av att se detta korta klipp? :')

Jag har nog sett Marley and Me säkert 10 gånger och jag gråter varje gång :O

Medarbetare på Hundar.ifokus

Cassii
0

jag med.. Skäms

LinaK
0

Tänker inte kolla Obestämd för jag är jätte känslig för sådant. Har sett den filmen två gånger också så, det räcker. haha

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

SyntHare
0

Åh jag älskar den filmen! Men jag gråter i floder av den med Tungan ute Är superkänslig så fort det har något med djur att göra.

LinaK
0

#3 Haha samma här, kommer ihåg när vi kollade på Hachiko här hos oss och både du, jag och din mamma storgrät GråterTungan ute haha

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

ahlbergaren
0

Jag har faktiskt aldrig sett filmen… Tycker att den verkar så himla bra men jag är jättekänslig när det handlar om djur så jag vet inte om jag vågar.. hehe. Min syrra läste boken och grät jättemycket kommer jag ihåg.

Finns det nån tråd som tipsar om hund/djurfilmer förresten?

Noa-Nisse
0

#5 du kan alltid gå in på www.film.ifokus.se =)

usch ja, djurfilmer som är sorgliga blir extra sorgliga just precis bara för att den innehåller djur :P haha

Medarbetare på Hundar.ifokus

ahlbergaren
0

#6 Hittade precis en gammal tråd här med tips på hundfilmer Glad

Ixectrona
0

Jättesorgligt. Rynkar på näsan
Har sett hela filmen tre gånger, andra gången var samma dag som jag kommit hem med åtta veckor gamla Wikus. På kvällen satt jag och grät över den där scenen när den lilla valpen låg och sov i mitt knä.

NathalieT
0

Jag gråter också Gråter

PetraKarin
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja herregud. Jag gråter rätt lätt och det kan vara skönt att se en sorlig film eller liknande ibland för att få ur sig lite tycker jag. 

Marley and Me, både boken och filmen, är en sådan. Hachiko har jag inte vågat se ännu.
Sen finns det ju även böcker och filmer som inte har med djur att göra som jag har som "gråttömmare", t.ex. Grey's Anatomy.

Förresten, här nedan är ett annat djurklipp som får mig att gråta floder. Men av glädje Glad Det är lite långt, men väl värt att se om man orkar.