Hundar iFokus

Hundar

Etikettdebatt
Läst 3088 ggr
LeS-
0

E-collar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vad tycker ni om detta?

Ni som skriver i tråden är snälla och tittar igenom hela filmsnutten innan ni skriver, tack Glad

Det handlar INTE om Cesar Millan.

Jag har ingen åsikt just nu, är alldeles för trött för att tänka igenom och formulera mig, men kan säga så mkt som att valpen/unghunden inte verkade särskilt bekymrad av att det vibrerar.

Tänkte mest att det var kul att skapa disskution.

[arlington]
0

Tyckte att det var en fin video med uppenbar respekt och kärlek till hunden. Är man på vandring måste det ju vara underbart att slippa skrika sig hes samtidigt som man flåsar hysteriskt efter att ha tagit sig över en extra tuff kulle. :)

Dock så tror jag, om man skulle vilja testa, att man först bör ta reda på vilket märke det är på den och INTE köpa något som påstås ha samma funktion. Till exempel en slarvigt gjord mackapär från Tradera som kan råka ge stötar eller balla ur totalt av att få en liten vattendroppe på sig. ;)

Tycker snubben verkar väldigt vettig överlag, och han har uppenbarligen en underbar syn på hur hjälpmedel bör hanteras. Men det är ju bara min åsikt, och det innan jag ens orkat dricka upp allt kaffe. ;D