Vardagslydnad göteborg?
Hej! Har en treårig siberian, som behöver
aktivering och vi båda behöver få upp kontakten,
tänkte gå en kurs med henne i vardagslydnad
till att börja med (vi har tränat en del hemma med)
har ni några tips på bra hundskola som erbjuder bra kurser i göteborg, gärna nära eller på hisingen?
Jag har ju inte gått där än, men jag har anmält mig till en vardagslydnadskurs på svenska brukshundsklubben i göteborg.
De var billigast när kikade runt.
Ska kika på det, tack! =)
Hittade du någon kurs? Va den bra?
MVH
Sofie
Jag kan varmt rekkommendera http://www.kungligahundar.se/
Ja, kungliga hundar är jätte bra! Dom samarbetar ju nu med Göteborgs hundarena :) Även Hundens Hus är bra
MVH
Sofie
#5 Göteborgs Hundarena drivs av samma personer som driver Kungliga Hundar
De kurser som hålls på GH hålls i KHs regi.
Det är ett underbart företag med många bra samarbeten och jag är väldigt förtjust i flera av instruktörerna.
Jag ska börja en kurs där igen nästa vecka faktiskt och hoppas på att ha råd att gå någon mer under våren eller sommaren.
Jo ja vet att hon e.väldigt aktiv men dom har väl inte hunddagis på Göteborgshundarena? De e sim å sånt på kungliga hundar med :-) jag hoppas.på en kurs där snart också, men ja vill för en speciell instruktör ;)
MVH
Sofie
#7 Nej dagiset är vägg i vägg med Kungliga Hundars kurslokal och heter Hund i Centrum :) Ja hon har verkligen ordnat så att man kan få allt via en kontakt, super!
Jaha, vilken instruktör har du spanat in? :P
Tina, ja e mest nöjd med de kurser ja gått för henne. Å mina hundar e galen i henne ;) men hon har ju alltid fullt upp å hon springer hit å dit hela tiden ^^
MVH
Sofie
#9 Jaså ja då förstår jag att du får vänta :P
Hehe ja. Men hon gillar ju å ha kurser det kommer nog :-D
MVH
Sofie
#11 Det tror jag med :)