Östra hundskola??? Linköping
Hej alla !
Är det någon som har gått på Östra hundskolan i Linköping?? Hört att han som har det är väldigt bra? Men skulle vilja veta lite mer ? ?
Nopp, gick på Stora Segerstad i småland. Hundskolor överlag tror jag är toppen. Tänk dig en skola där alla har samma intresse och du får ha med din hund dit?! Hur bra låter inte det?!! 
Valde att inte gå där mannen som har kurserna är en sådan..man antingen älskar hans metoder eller hatar dom.
Vad jag har hört är han en väldigt speciell person och flera av mina bekanta har inte kommit överens med honom.
Men jag säger att man ska bilda sin egen uppfattning.
Vi har ju några hundskolor att välja på här i Linköping
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold
Ja verkligen …. Det är inte lätt att hitta den perfekta.. :S Sen ska det funka att ta sig dit enkelt med XD….. Men det är som tur ett tag frammåt.
#3 Nej, men den jag går på gillar jag starkt synd är att dom inte har agilitykurser
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

Jag har gått två kurser för honom med mina dåvarande voffsingar och tycker han är jättebra.
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag har gått valpkurs, vardagslydnad och tävlingslydnad hos honom. Han är speciell men jag gillarn'. Han har mycket utbildning och kan sin grej. Hans kurser är varvade med övningar och lite småprat emellan om saker han varit med om när han tränat hund och lite sådana saker som man tar lärdom av. Jag gillar hans kursupplägg. Kanske gärna hade sett mer individuell hjälp med vissa saker. Tex min vovve blir uppjagad och har svårt att gå bra i koppel omkring andra hundar. Fick inte så mycket hjälp med det. Men tycker du ska prova att gå på någon av hans kurser. Tycker han har bra priser för de kurser han har :)
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se