Bada bort kryp!
Usch, vi var i skogen med Alfon idag. Och nu på kvällen var vi och gick bland buskar och gräs.
Jättemysigt! Men sedan kände jag att det kröp både här o där. Iiiiii, fästingar hemska kryp, som älskar mig! De dras till mig av någon underlig anledning. Tycker kanske att jag är söt?
Hopp i badet! Ingen fästing syntes till. Hm? Inbillningssjuk?
Usch, det är ju så vidrigt när det känns som att man har småkryp överallt. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
ja fy, o d känns verkligen som om d kryper på en.. =/
Du är modig du Kerstin…jag hatar Fästingar så när jag ska ut i skogen med Skorpan så är jag så påklädde och försluten så inte en kuse kan komma på mig
Skulle nästan kunna tänka mig en tätt försluten mössa också, men då trodde väl folk att man var helt galen 

Hahaha.
Ser framför mig de förvånade minerna i bilarna som far förbi den "galna" kvinnan som står i skogskanten och skrikandes strippar.
Kommer aldrig glömma.
Säg mig! Plockade du några vitsippor?
haha, på dig själv!!
Jag tror inte att bilisterna som åkte förbi har glömmt heller?
En hoppandes, strippandes o skrikandes kvinna i skogskanten. Och en galen snoris, som står lutandes mot bilen och tjuter av skratt!!
Hm, plockade liljekonvalj idag. hu…..
*ASG* Vad är det nu du inte berättat Kerstin? Jag vill höra mer..antingen från dig eller Nicki
Är vitsippor farliga 
ja vill också höra =D
Undrar om min tantis har gjort en moning på på vägkanten
Synd att inte jag var med…jag har kunnat hjälp henne 

Haha, jag o "Nicki" skulle åka o handla, med två hundar i bilen. Vi kör av stora vägen för att rasta hundarna. Ohej, jag ser vitsippor!! Måste plocka!
Väl i bilen upptäcker jag ett kryp. En fästing! NEJ, FLERA!! Många!! På MIG!!!
Ur bilen medans jag desperat slänger av mig kläder, vilt skrikandes och viftande. Inte 17 hade jag tid att tänka på alla bilister, som åkta förbi!
"Nicki", den snorisen står dubbelvikt och tjuter av skratt!!
Jag kan tala om att vi inte åkte o handlade. Raka vägen hem igen o bada både oss o hundar!
Men folk måste ha undrat vad det var för idioter de såg!!
Men jag vet "någon" som hämtar posten med en lååång grilltång och står på vägen o vilt skrikande slänger post omkring sig!
Det kan vara en så'n här!!!

haha, ohh det hade jag velat se. Dig vid vägkanten. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha, vi har hjärtligt roligt åt det nu. Men när det hände var det inget skoj alls. Påskhandla skulle vi göra.
hahaha måste sett för kul ut.. synd att d inte finns inspelat =D
Jag tror jag pinkar på mig…nu har jag nog lyckats väckt gubben också *ASG*
GRILLTÅNG!!!! Ni är ju värre en mig….okay jag hatar kryp…men strippa på en vägkant 
haha måste va Kerstin till en sån sak =D
Det är preskriberat. Så det så! Det är ett par år sedan o jag har blivit äldre och förståndigare!
hahaha tror jag inte ett dugg på =P hehe

(Hm… undra om denna text kommer 2 ggr nu. Hände nått..)
*fnyser* Att jag hämtar posten med grilltång beror ju enbart på att vår brevlåda är såå djup att jag inte når posten annars.
Och skriken var ju bara glädjetjut för att jag fått en så bra löning.. 
se snorisar har alltid förklaringar till allt =)
#19 hur mycket kan du låna ut?
Jo det var ju också en fin ursäkt Nicki…men att skratta åt sin gamla mor när hon verkligen hade 1 miljon fästingar på sig det kunde du göra utan att skämmas
Och hon hadde inte enns en GRILLTÅNG 

#22 Tss….snacka om att vara partisk *fnyser*
tantisar är sånna.. =)

Otäcka rynkiga tant tantisar 
Snorisar är värst! Ingen sans eller förstånd. Håller bara med varandra, fastän de inte fattar vad den andra pratar om. *Fnys*
Näpp helt sanslösa småsnorisar…kanske vi skulle knö ner dom i en veckobrevlåda utan grilltång 
då vill nii inte veta vad vi gör me er tantisar.. jag kanske stoppar er i en låda ute på min Ballong =D
Åhhh nej på ballongen i en låda…men Malin vilket sanslöst makabert hot
Men du vet att trycka ner mig i en låda på en ballong, det kan ju du roa dig med 
va d inget bra hot?? jag som trodde ni skulle bli rädd nu =) hehehe

Töntbullens husse har haft en fästing på sig oxå *fnissar o ryser* 
Hm….ja, på ett mycket intimt ställe!
Jag o "Quila" trodde vi skulle dö och inte vågade vi skratta heller!!
*ASG* Fyyy vad hemskt….i det läget hade nog inte jag heller skrattat, tror jag
Men jag kan ju säga att fick jag en på mig då sprang jag ifrån min egen kropp 
Hihi, där kände jag mig nästan som en snoris också. Vågade inte skratta åt en stor stark karl, som blev halvt hysterisk för att få en fästing just "där". *ASG*
haha vihade en hund som fick en fästing på kulorna =)
Jag tror jag pinkar på mig…hur kunde du hålla dig
jag har nog sprungit ut och skrikit av skratt..
Vi var rädda om livhanken!
Helt sanslöst…jag förstår att ni var rädd om livhanken =))
Skulle inte velat vara med när han skulle bort med den *ASG*
hahaha jag hade aldrig kunna hålla mig för skratt =D
Inte jag heller…har jag försökt hållt mig så hade jag garanterat spruckit 
hahaha ja =)