Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 996 ggr
[helenal]
0

Godnatt!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu måste jag sova, ska börja jobbet klockan sju imorgon.*suck* Sen åker David till Frankrike på måndag och är borta i två veckor.. kommer vara ett helt zoo här hemma sen när han kommer hem. hihih.

Sov gott och dröm sött!

Kram

Faxlin
0

Natti natti. Jag ska nu följa ditt exempel faktiskt. Så jag inte är helt död i morgon .-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lotta
0

Natti natt på er…jag ska också krypa ner snart. Ha en bra dag brudar =)

Malin-A
0

natti natti, ska också ta o lägga mig strax…

kerstinjoh
0

Jaha, och nu sover de allihop! När jag har varit uppe i flera timmar. Städat, bakat, putsat fönster och bonat golv. Gått en mil med Alfons och bytt däck på bilen.

Latmaskar!!!!

Alex
0

Jag är faktiskt vaken Kerstin..^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

kerstinjoh
0

Nu ja!Räcka ut tungan

Är bulgaristerna framme?

Alex
0

Näpp.. Inte än vad jag har sett i alla fall.

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Malin-A
0

oh jag har vart vaken en stund me =D

Lotta
0

Jag har varit vaken hela dagen =)) Jag har målat och målat och målat Flört

Faxlin
0

jag har varit vaken sen klockan åtta och målat och målat och målat.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lena1
0

Jag är vaken också…..var nyss på natt pinket med Snodd

Lotta
0

*URK* Jag har sååå ont i ryggen och armarna…f-bannade målning Skrikandes

Hej Lena! Kul att du är här =))

kerstinjoh
0

Natti natti på er, dags att krypa till sängs.

Lovade i ett svagt ögonblick att gå Sörgårdsleden i morgon. Attans snorisar att luras!

Malin-A
0

oh jag e vaken.. sitter o gör inget typ =)

lena1
0

Haha Kerstin sov så gott och ha en härlig prommis ändåFlört

Malin-A
0

godnatt Kerrzin =)

lena1
0

Nu ska jag också sussa nattis med er allaFlört

Alex
0

Jag med. Natti natti. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Ellinor_ludde
0

Ska också sova nu, blääe.. aja natti natti <3

Lotta
0

Jaha ja …vart jag själv nu?? Fundersam

Ja nattinatt då mina vänner…sov sött =)

Malin-A
0

ska också snart hoppa i säng.. =) natti natti alla

Lotta
0

Godmorgon, godmorgon här är vår morgonkör *sjunger*

Malin-A
0

morrn morrn.. fast jag har vart vaken sen 11 =)

[helenal]
0

jag gi k upp halv tolv, gick å hälsae på syrran på Bikbok me hugo… och träffade en cool fransk Bulldog, som faktiskt HUGO tyckte va jobbig;)

Real
0

går du in med hugo i affären , eller va?

[helenal]
0

ja;) det får jag mer än gärna!Min syrra jobbar på Bikbok och alla är HEL förtjusta i honom.

Lotta
0

Det kan jag bara tänka mig…dom är ju så små och behändiga så alla faller för dom =)) men dom skulle bara veta vilka små djävlar det kan vara Flört

Malin-A
0

men hur är det med att ta in hundar i affärer? får man det om det inte är skyltat på dörren??

[helenal]
0

äsch, :P em säger sällan inte till.. dem märker han inte;) De kan ju locka kunder med*psst*

Lotta
0

Dom kanske inte ser att dét är en hund ;) Dom ser ju ut som små gremlins-gosdjur =)))

Real
0

Mjoo.. de kanske dom gör. Men jag måste faktist säga att jag tycker de är lite fult.. finns många som är allergiska. Därför man inte får ha på sånna ställen. Iof så skulle jag mer än gärna vilja ha ecko med mig på stan och kolla kläder sammtidigt. Men då skulle jag väl få vara ensam för att alla skulle springa skrikande därifrån "aaahhh, kamphund!";P neehvars.. men de hade vart kul om man fick ha med sig vovven in.. men nu är det ju inte så.. och bara för att en hund är liten tycker inte jag de är mer okej. lite orättvisst faktist.. bara för att hunden inte syns;P
Ska me packa ner ecko i min väska:O

Nu vart de både skämt och allvar.. men hoppas ni fatta;P

Malin-A
0

jag fattar precis, men jag undrar hur det igentligen är.. får man ta med sig eller inte? och får man ta med sig när det inte finns några skyltar om hundförbud eller får man inte ta med sig hunden nånstans? för vissa affärer har hundförbjudet skylt på dörren medans endel andra inte har det.. jag vet i mataffärer brukar d alltid va förbjudet pga. hygienskäl men häromdagen spg jag en kille som hade me sin hund in på statoil o d e ju faktiskt en mataffär.. o en annan gång har jag sett en ta med sin hund in på påsten o där fanns heller inga skyltar om förbud mot hundar,.. nån som vet??

Lotta
0

Nej jag har då ingen aning…Skorpan brukar aldrig få följa med till affären så jag har inte tänkt på det enns =))

[helenal]
0

ehm.. jo de  e ju faktiskt lite traskigt att små hundar "får" komma in i affären men inte stora, men man kan inte alltid  tänka så heller. Ibland kan jag tycke de e fuskigt att man måste betala för sin hund när man åker spårvagn skärksilt när man har en liten hund som bara sitter i knät ändå:P och katter får ju åka gratis som har en stor transport box.

Visst ska man visa hänsyn, men om det inte står någon skylt, HÄR FÅR INTE DJUR vara så går jag in ändå så får de väll säga till. Jag va inne på HM förra veckan och såg både stora och små hundar där… så i GBG i nordstan så e de iaf tillåtet:)

Malin-A
0

d har ju också blivit lite "mode" att ha med sig sin hund in.. så d kanske har blivit mer accepterat eller nått…

[helenal]
0

så länge ingen får VÄRSTA allergin så e de vll okej.. om ngn säge rjag e allergisk så tar jag me mej hugo ut.

Real
0

mm.. men i den här bajsstaden skulle de bergis dyka upp en på sekunden jag steg in med ecko..
tror inte jag sett en skylt här heller.. men har kanske inte kollat heller. Tycker bara de är lite bajsigt att Chihuahua ägare får sitta och gosa med sina vovvar inne på skoaffären medans jag får lämna ecko skiten hemma och inte får han nått gos då?:P
hum.. mycket bajs där

[helenal]
0

jo ja förstår… jobbigt om man har både en stor å liten hund då;)

Malin-A
0

hade jag tagit me mig Lusse in i affären hade folk nog börjar klaga direkt..

Malin-A
0

hade jag tagit me mig Lusse in i affären hade folk nog börjar klaga direkt..