Funnit en hundvalp.
va e d för ras??

Är det en markisjehund???
Kramar
Ser ut som en Lasa apso eller Shih tzu :P Tycker jag iaf.. Tittar aldrig på de annonserna för att jag inte gillar dessa raser, men man känner igen dem ganska lätt ibland iaf :P Samma gäller Tibetansk spaniel. Kanske är en blandras? Äh, tittade igen och nu blev jag osäker :P Är kanske inte en Lasa apso eller en Shih tzu, men ngt liknande iaf =)
papillon/chihuha(stavning)?!

Heja Helena! Vilken sötis…den kommer Hugo bli störtförälskad i ;)

är det en tik eller hane?
vart hittade du den?
Är du sugen Tina? =)))
Det är en hane, på vovve.net.

Lotta….
Då skulle Tysse tro att det hade varit en leksak! =)
Trotts att han la sig på rygg för en Whestie valp på 10 veckor, och blev love! :-p
Tysse gillar småhundar..det vet jag för Skorpan har skvallrat ;)
Har du hört nått mer Helena?
mjo… jag får ju den om jag vill, men har hittat en annan;)

jättesöt hund :)
Men ska du inte ha den nu eller?
Tala om jag är sååå nyfiken….vad blir det? =))))
ja vad har du hittat för voffe?? =)
Helena är ju otrolig…bara gå ut och säga A och inte B vilken liten morrhoppa ;) Vi lär lära henne veta hut när hon kommer in eller hur Malin? =))
precis, har man sagt A måste man säga B =D
kanske vill retas lite tjejer;)
Har faktiskt hittat en doberman!!haa… där lurade jag er..Jag ger er en ledtråd
Liten, smart,trefärgad

du ska säkert ha en hmm papillon? 

Haha, lärde mig nyss hur Chihuahua stavas ;P

Dvärgpincher??
papillon:)
en tjej??
Måste bara vara en pappis ju hon sa ju att den var smart….Ska Hugo få en tjej kompis?

Skorpan, nu blir du utanför :(
*gnäll* Det tänkte jag inte på…ack ve ska min älskade svika mig??? Huuuuuugooooo!!!!!!
lugnt min skorpis, det är en killkompis:)Men matte säger att vi måste träffa kompisen först och se så vi funkar bra ihop:)Hoppas du inte tar honom istället för mig,han är en månad yngre:(
Jag byter inte ut dig för alla pengar i småland enns…..jag älskar ju dig 
Nu blir jag alldeles rörd, Du är vackrast av alla stjärnor på denna himmel, du är ju stjärnan i mitt liv/hugo
Åhhh du är såå romantisk Hugo
Se nu till att han inte tar över där hemma, utan se till att hålla dig framme så du inte missar nått ;) /Skorpan
JA hjärtat jag ska vara på min plats:) Tack för att du bryr dig om mig. Jag drömde om dig inatt
Vad drömde du då?
Jag drömde faktiskt om dig också 
drömde att vi delade spaggetti å köttfärsås, du fick den sista slurpen. Men du tjatade om att du inte ville bli tjock men jag tycker du är perfekt som du är!Sen så somnade vi tillsammans,tätt ihopslingrade. Önskade det vore sant./hUGO
Hoppsan, jag trodde att det var Helen som drömde om Lotta
hahahhaa:P
Men Kerstin då
Åhh Hugo min lilla parabol-lover…jag önskade att vi bodde i närheten av varann, det skulle vara så mysigt att få somna tätt intill varann /Skorpan
Ni är inte kloka!
Rena rama hundporren snart!
Nu får jag nog köra ut Alfons från rummet, så han inte läser dessa fjanterier. Hu, vad han skulle skämmas!
Lusse får inte heller läsa, han är för liten än =D hehehe
Hugo vi lär nog ta det här nån annan stanns, jag tror inte det här är hälsosamt för dom äldre och dom yngre 

*Asg* Ni är verkligen inte sluga på en fläck. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
dem är bara oerfarna, jag är 10 månader fyller snart ett år och jag kan mer än töntbullen!*fnys* Får man inte säga till världen att man älskar sin själsfrände?
Töntbullen, Är inte du förälskad i någon tjej här, Idelma?
Jag stolte Töntbull är faktist far till en kull valpar!
Men det var för sådär 1½- 2 år sedan, så jag har glömt
Men jag är allt lite kär i Quila, fastän hon är en snoris!
haha jaså. Hur gammal är Quila då? Varför har du fläckar på dig, är du smutsig?/hugo
Pssst Hugo…vi får träffas lite i smyg på en egen hemlig tråd 
Inte kul om dom andra smyglyssnar på oss….
Men har du glömt Alfons…hur 17 lyckades du med det?
Jag är mamma till 2 damer och en liten herre som är 5 år nu…och inte har jag glömt
Vi får ha en dubbeldejt..jag och Hugo och du och Qila
Och du oro dig inte för åldern…vi är frisinnade, Hugo är ju trots allt bara knappt 1 år och jag 7 men vi älskar varandra över allt annat 
okej skorpan. Nu får dem andra inte se vad vi skriver, det är hemligt mohaha. Jag pmar dig imorgon när jag vaknat snuttan. För nu måste jag sova, ska bara lägga in bakbenen under magen:) godnatt prinsessan/hugo
Affe får man se någon bild på dina barn?
Gör det min egen snutt…jag viker in benen jag också, börjar faktiskt bli lite trött i ögat *gäsp* Godnatt plutten jag ska drömma sött om dig hela natten /Skorpan
Ja har du nå kort på dina avkommor? Vart dom också full med snygga prickar?
men ska vi ha en jätte stor dejt nu alla fyra?? =) Hugo o Skorpan, Quila o Alefons o jag o Nikita.. =D
//Lucifer

#49: Vilken sötnos.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LUCIFER, jag var hos dig inatt. Men du öppnade inte dörren :( /Ledsen Nikita
jag va ute o sprang hela dagen igår o somnade ganska tidigt, va meeega trött så jag hörde nog inte när du knackade, men jag får komma hem till dig inatt kanske??
// pussar från din Lucifer
#49 Vilken underbar liten sak…söt som socker
Pussa henne på nosen från mig ;)
Majken va ett sexigt namn;)
Majken va ett sexigt namn;)
pip pip.. jag är så ensam, fast har ju iof en riktigt fin tös här hemma.. och henne träffar jag påriktigt också .. pff.. //ecko
jaha så du har redan en tjej Ecko.. lyckos dig som får träffa henne i verkligheten, fast jag har också en tjej som jag träffar ibland, men säg inget till Nikita =P hehehe
//Lucifer
nja, jao.. hon är ju inte så gammal än.. hon är bara 9veckor. Men hon är grymt söt.. för hon ser ju ut som mig;P En amstaff/dogo/bulldog tjej:) matte säger att hon är för liten för mig //ecko

Jag har inte hunnit skriva något här eftersom min mamma har haft fullt upp. Hon sitter just nu och färgar håret, jag fick inte ens leka med flaskan som innehåller hårfärg. Gud vad elak hon är med mig. Hon säger att det är farligt för mig, men det tror jag inte på.. /Nikita
min matte färgde håret igår och hon va jätte nojjig att jag skulle få i mig färg så jag fick inte ens pussa henne:(/Hugo
Ecko vad har du för pudding hemma då?
Eckoooo berätta nu om det är din blivande brud…eller ennu hellre en bild på donnan