rasande!
Jag är så förbannat arg just nu! Rosenrasande! Finner inte ens ord för hur arg jag blir av sådant här. Hoppas innerligt att tjejen får ordentligt med vård.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/2391386/Sickest-girl-in-Britain.html
Mvh Emelie 
Nej fy vad hemskt. Hur kan man ens göra något sånt.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
Allså va är felet på folk ? VAD ÄR FELET? Jag undrar vad som händer i deras hjärna? Dom borde låsas in ! Eller varför inte låta dom lösa nån rebus klarar dom den inte ger man samma behandlig ? Jag skulle lätt ställa upp!
Jag tänker inte ens skriva vad jag tänker just nu, men jag säger det på ett liiiiite mildare sätt än vad jag annars skulle.
Men jag hoppas innerligt att flickan får ordentligt med vård, hellst ungdomsfängelse. Skulle tillochmed se att hon blev utsatt för samma sak, men aja..
Vet du om hon är "gripen"? Läste inte så noga.. blev så arg.
Men herregud! Något är ju allvarligt fel på ett barn som gör så mot ett annat levande ting. Hoppas hon blir inlåst resten av livet på psyket!
Usch, stackars lilla hund som inte kunde göra något alls! Hemskt att vara så rädd och få så ont och inte förstå varför
Vill ta den i famnen och säga att allt blir bra när jag ser det!
Gud vad förbannad jag är. Vet inte vad jag ska säga!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#3: Vad jag förstod så skulle föräldrarna köpa en valp till henne. Men ja, nu fick hon ingen egen hund… Hon fick även utegångsförbud. Vet tyvärr inget mer än så. Om ingen har en uppföljande artikel?
Mvh Emelie 
Alltså hunden gör ju inget? Hon slår ju den bara för skojs skull ser det ut som.
Fy vad hemskt!
Stackars lilla vovven 
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Vad är det dom säger mördare börjar plåga djur först ?
#6 Ja, och pappan sade ju typ: tänk när hon blir större, och ska sitta barnvakt, vad kommer hon göra då?
#7 Enligt vad jag tolkade det som så skulle hon lära hunden att gå fint i koppel. Och det som oroar mig mest är ju att det stod att hon går ut med ett flertal andra hundar i området. Gud vet vad hon gör med dem?
Såg filmen nu , Vi sitter och svär här ! ska vara tyst nu innan allt för fula ord hämnar här!
Hemskt! Hur kan man görs något så hemskt kan inte ens tänka tanken att skada ett djur…
Usch, jag blir så himla ledsen och förbannad. Finner inga ord…..
Mvh Linda! :)
www.valldes.bloggplatsen.se
Förhoppningsvis tar föräldrarna tillräckligt hårt på det här för att hon inte ska få gå ut med de andra hundarna heller. Det stod att familjen har en katt, jag hoppas att de gör sig av med den för hon lär ju plåga den också.
Jag tycker synd om ägaren också, som tror att han låter en kompis snälla dotter gå ut med sin hund och sen se hunden bli misshandlad sådär. Hade det varit min hund hade jag haft väldigt svårt för att hålla mig från att hämnas.
Jag hade inte klarat av att filma så länge som "kameramannen" gjorde heller, jag hade velat gå ner och spöat skiten ur den där ungjäveln. Men det är ju såklart bra att han filmade så att det finns bevis. Själv hade jag nog åkt dit för ett "värre" brott än tjejen.
Usch, det är bland det värsta jag sett! Har sett värre saker göras mot hundar, men just att ett barn gör det *ryser*
Hoppas att hon är anmäld och att det kan ge henne vård (om det är vad hon behöver) eller ett kännbart straff för ett barn. Hoppas också att föräldrarna tar detta på allvar och inte bara ger henne utegångsförbud..
Stackars hund 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag skulle både skämmas och bli rädd för mitt barn om man fick reda på att det gjorde något sånt här. Om inte barnet fick något straff eller behandling för det så skulle jag själv anlita en psykolog för att försöka reda ut om det var något fel på barnet.
#16 Ja, precis. Så tänker jag också. Detta är ju väldigt allvarligt.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar