Varning
Jag har sett två varningar, men det är om samma person så jag klistrar in båda här. Jag hoppas att ingen här råkar ut för denna hemska person.
Snälla ni hund människor hjälp till att sprida info om *** numera ***. Hon är på jakt efter nya tikar nu. Tydligen rottis som hon vill ha nu. Vill ju få stopp på henne på lagligt vis men det går trögt. Tänkte att det är många djurmänniskor i denna grupp som kan hjälpa till och sprida info.
Man kan ju dessutom vara lite extra på sin vakt när det är en norsk kvinna som kommer från strömsundtrakten/hamerdal. Hon har föresten jack russel ute på annons på blocket. Hon har lagt upp olika annonser med olika namn & nummer, men det är samma bilder på annonserna.
Vår allas beryktade djurplågare ***, har bytt namn nu, bekräftat av (skattemyndigheten i Norge). Nu heter hon ***. Sprid detta vidare, så hon inte kan köpa nya valpar/hundar i Norden!!! Kom igen, sprid detta i Norge, Sverige, Danmark och Finland Tror hon har annons på blocket just nu om blandras hundar. Bor i Strömsundstrakten så akta er.
//Redigerat av admin eftersom vi inte tillåter att man anger personer vid namn.
MVH
Sofie
Hej. Jag har spridit detta vidare. Både på min blogg och på FACEBOOK.
Önskar bara att jag kunde göra något mer, så att denna kvinna åker fast!
#1 Jag har klistrat in texten på fb också, den blev dock raderad i ena gruppen (en köp och sälj grupp för hästsaker), och jag vet att det är många som varnar. Det var en på fb som skrev att hon setts i mora nyligen, ca 1 vecka sen..
Önskar också att hon åkte fast!
MVH
Sofie
Fint av dej att sätta in den här varningen.
Finns redan en massa såna här vaningar här inne, men tack för att du varnade ändå :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag vet också det, men det är alltid bra att bli lite uppdaterad när det gäller sånt här
#5 Ja det är det ju alltid :)
Vad handlar detta om? :o
#7 En person som har djurförbud i Norge men flyttat till Sverige och köper in hundar och fortsätter missköta dem :(
Hoppas det inte gjorde något om att klistrade inte texten här, jag hittade ingen annan tråd om samma människa (Om hon nu får kallas för människa.. e hon värd det?) ^^
MVH
Sofie