Bra skor?
Hej!
Jag behöver tips på ett par bra skor, just nu har jag vanliga jumpaskor och är sjuk jätte ofta. Det funkar inte. Behöver tips på ganska billiga skor som ändå är bra som klarar kyla och där vatten inte åker in! 
till dig själv eller hund??? ;)
#1 Trodde det framgick i #0, men till mig själv.
oj jag läste slarvigt märkte jag nu ;)
Jag har ett par Graninge kängor ifrån Naturkompaniet.. Livstidsgaranti på att dom ska hålla tätt ifrån våtan och sen så är dom otroligt sköna och varma :)
Beror lite på hur mycket pengar du kan tänka dig att spendera på skor.. Men Graninge är helt värt priset, dom håller otroligt länge med
Det finns ju lite mer fritidsaktiga gympaskor med goret ex (vattenavvisande) jag har ett par adidas i gore tex som jag köpte på team sportia för 500:- , det var halva priset. Gå ut och kolla i dom olika sportbutikerna, det kan ju vara rea på skor nu också i dessa tider.
Har även som #3 graninge kängor, dock kostar dom ju lite mer. Men dom är väldigt hållbara som sagt, och bekväma 
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Köpte ett par kängor på Rusta, fick tag i sista paret i min storlek. Väldigt populära. Tål -30 grader och känns bra att gå i dom. Varma och sköna innuti. Vet inte om dom är slutsålda men du kan ju kika in i närmaste Rusta. :)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag har köpt ett par skor på Din sko, dom är skitsnygga! Dom kostar bara 199 och står imot kyla och vatten
Jag har haft dom varenda dag sen jag kom tillbaka till forshaga där det är -10 och is och vatten på hela vägarna, och varken kall eller blöt har jag blivit.
Jag hittar ingen bild på dem, men jag kan ha dom imorgon så får du se dom 
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu