Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1868 ggr
Seffyf
0

Dator + hund = ???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad gör era hundar när ni sitter vid datorn?

Jag får passa på medan de sover eller så har jag den store hängande över mig, gärna med huvudet vilandes på "musarmen".

Tixy
0

Just nu ligger Idelma och sover vid mina fötter (halvsitter i soffan, underbara laptop). Om det är mer fart i huset så går hon runt och vill leka, och då kommer hon med leksaker eller ännu hellre flaskor som låter så härligt när man tuggar på dom, vilket irriterar matte till hundra. :)

Action
0

Min blandras brukar sova då jag sätter mig framför datorn. Min Catteldog brukar leka med något och försöka väcka min blandras.

Min schäfer sitter ofta brevid mig [av någon anledning]. Och brukar ibland hämta kopplet och buffa med nosen på mitt ben. Räcka ut tungan

SaraC
0

När vi hade Xindy var datorn kopplad till TVn, så jag brukade sitta i soffan och hon stod bakom mig och hängde över axeln :)

Eros ligger på mina fötter under databordet eller någon annanstans :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Ellinor_ludde
0

Ludde börjar vanka runt lite här och där och kommer aldrig till ro. Han börjar gnälla och låtsas som om han är kissnödig XD
Lite jobbigt faktiskt..

Lotta
0

Skorpan brukar ligga bredvid mig och Doris försöker alltid lägga sig på tangentbordet av nån underlig anledning =))

Lotta
0

Skorpan brukar ligga bredvid mig och Doris försöker alltid lägga sig på tangentbordet av nån underlig anledning =))

Tixy
0

Lotta, Doris kanske vill att du ska klappa henne istället? :) Föresten, sluta fuska! :P

Ascot
0

Jag passar på när han sover. Han är än så länge en valp som vill ha uppmärksamhet när man gör något annat.

Seffyf
0

Jag har jämt dåligt samvete sedan jag läste om hundens fiende nr ett, de tre fyrkanterna - TV:n, datorn och tidningen. Tror inte att uppmärksamhetsbehovet försvinner när de blir äldre, inte hemma hos oss iaf.

kerstinjoh
0

Hihi, jag har datorn i Alfons rum. Eller om det är så att han sover i datarummet? Fundersam

KajsaM
0

Viggo ligger antingen och sover eller försöker bita/gnaga på datorn ;)

Malin-A
0

Lusse brukar ligga bakom mig o sova eller i soffan medans jag sitter här =)

Real
0

ecko brukar lägga sig så nära som möjligt vad jag än gör.. om jag ser på tv lägger han sig i soffan bredvid.. om jag sitter vid datorn lägger han sig bakom (i klädhögen:P) eller i sängen bredvid.. och om jag står i köket så sitter han me där;P

kerstinjoh
0

Lille godingen!