go serbien go!!!
Guud, överlycklig <3
Serbien vann, som jag hoppades på ;)
Skit bra röst,skit bra låt, super maffig
också :D Vilka hejjade ni på där hemma?
Såklart hejjade man ju på sverige me ;P
Jag förstog ärligt talat inte alls vad som var så bra med Serbiens låt, måste ha missat nåt där. :P Det var ett misslyckat försök att få till en pampig låt enligt mig.. Sa mig ingenting, bara försvann bland alla andra. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Hmmm..kommer inte ens ihåg vad dom sjöng =D
Tycker faktiskt att sverige hade det bästa bidraget…han rockar fett 

Haha ;)
Håller inte med dig heller alex 
Tyckte den var skit maffig, ja ;P
Aja, annars var vel :
Vitryssland
Makedonien
Ungern
Sverige
turkiet bra ;)
Och Georgiens låt var värsta mysko xD
Men ganska cool vers ^^,

Såklart the ark rockar fett, det har dom vel ALLTID gjort och kommer alltid göra 
Jag vart faktiskt lite besviken på The Arks framträdande faktiskt.. Kändes lite blekt tycker jag, var liksom för lite känsla, fart och kontakt.. De kan mycket bättre.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha ja tyckte inte heller om Serbien =D

Men snälla rara ;P
VAD LYSSNAR NI med era tokstollar ? ^^,
Hihi, såklart serbien va bra XD
Jag höll på finnarna. Verkligen en bra låt!
#8 Låten tyckte jag var sådär, men en av de bästa där i alla fall.. Men fy vad jag älskade hennes hår och scennärvaro.. och så vill jag ha hennes klänning..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Irland och finland var ju bäst, era dummisar. :P
Men Sverige borde skicka tampongtomtarna, the kristet utseende eller min kompis nästa år. 

HAHA ^^,
Jag vill också ha hennes hår & klänning ^^,
Fast njaee, sången var inge vidare…
Jag tror det kvittar vilka vi skickar faktiskt.. Vi är fortfarande ett västland och lär få fortsätta kvala..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Klart, Sverige är för dåligt för omvärlden. När det går bättre för någon som inte kan ta en ton än för The Ark, då är det illa.
Men det är ju väst mot öst, alla östländer röstar ju på varandra och eftersom de är majoritet så är det ju rätt självklart att de vinner… Det är ju bara att kolla vilka som låg i botten… Det var alla västländer på rad. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Haha the ark kan inte ta ton ;) De är ju jätte kassa
#15 De kan, egentligen. Dock var deras framträdande igår extremt lamt… De kan väldigt mycket bättre.
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Årets ESC sög totalt, punkt slut!!! =O
Hur fasen kunde Ukraina komma tvåa? Nä, jag förstår inte vad som hände detta år… =(
De enda bidragen som jag tyckte va bra är Vitryssland, Sverige och Finland… Buhuääää….

Håller med Alex här, The Ark kan myyycket bättre än det de framträdande de visade på igår!
Ola Salo själv är som gjord för att stå på scen men igår blev de av nån andledning inte de bästa framförandet.
Serbiens text är vacker men där tar det också slut.
Tror att jag gäspade mig igenom hela tävlingen. Utom när jag o Alfons gick ut i stället.
Serbien var helt OK. :) Själv gillade jag Tyskland och Ukraina bäst. :)

TACK O LOV Freja42!
en som gillar serbien.
viskar* Vi startar pakt mot tantgänget XD

UKRAINA??
Va inte det den där typen som liknade en grillad Crazy frog i folie? ^^,
Nu har jag bestämt vilka jag gillade bäst! :)
16. Tyskland - Roger Cicero - Frauen Regier'n Die Welt (Women Rule The World) 12 points
18. Ukraina - Verka Serduchka - Dancing Lasha Tumbai 10 points
21. Bulgarien - Elitsa Todorova and Stoyan Yankoulov - Water 8 points
14. Lettland - Bonaparti.lv - Questa Notte (Tonight)
09. Lithauen - 4Fun - Love Or Leave
11. Georgien - Sopho - Visionary Dream
Serbien var helt OK, men inte bäst för mig. :) Men jag är ju inte riktigt en fan av tävlingen alls. ;) Fast man tittar ju alltid ändå! *skratt*
Hur nån kunde rösta på Turkiet är för mig helt obegripligt. Men så är det. Smaken är olika. ;)