Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 504 ggr
[helenal]
0

Hugo beter sig underligt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hugo brukar ALLTID sova som en stock vid den här tiden,men ikväll så vankar han fram och tillbaka. Hoppar upp i sängen hoppar ner igen, går till husse som ligger i soffan, går ut i köket osv. Jag va precis ute med honom för trodde han behövde bajsa, men han bajsade ingenting…

Kanske han inte är trött bara?

[helenal]
0

han gick ner från sängen nu… jag hittade honom liggandes på kudden i stora rummet!*fnys,duger inte jag längreGråter

Karmatarerskanise
0

Ibland har de svårt att välja saker precis som vi. Han hittade antagligen inte rätt plats. Och jag tror nog du duger, han bara testar nytt :)

Lotta
0

Det kan vara så enkelt att han börjar känna lite pirr i kroppen och inte vet riktigt varför…det är ju säkert en hel del löptikar ute nu. Eller så är det bara en sån dag…Skorpan kan vissa dagar ligga vid dörren fast hon alltid annars ska ligga upp i en och helst på en Flört Det kan vara om du har varit lite rastlös och orolig det smittar av sig på Hugo Räcka ut tungan Eller så testar han bara nått nytt som Hera säger Skrattande

Simson
0

Eller så saknar han sin lilla kattkompis som flyttat…??

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[helenal]
0

jo de kanske kan vara de, han kanske letde efter Zorro. Nu ikväll är han densamme.

Lotta
0

Åhh det där var ju bara så söt…har kissen flyttat?

[helenal]
0

Jag hade två katter innan. Zorro och Tiger, men tiger kom till uppfödaren och Zorro till Pappa. hugo älskar dem jätte mycket, men nu har han marsvinen att bråka me:P

Malin-A
0

e dom bra kompisar då?

[helenal]
0

vilka:P

Lotta
0

Där såg han ut precis som Skorpan när hon kollar in Matildas marsvin =)) Hon brukar ha dom ute på gräsmattan i en lite hage, Skorpan kan ligga och blåstirra på dom i timmar Skrattande

[helenal]
0

Jag älskar hans öron!! och hans lilla ansikte:)

Lotta
0

Ja han är sååå söt =D Och dom har väldigt söta ansikten pappisarna Kyss

Malin-A
0

hugo o marsvinet? =D

kerstinjoh
0

Pst Malin. Jag tror att Hugo pugo är knäpp! Marsvin?

Malin-A
0

små hundar e lite knasiga av sig =D hehehe

Lotta
0

Marsvin är söta så det så =) Men det var faktiskt inte deras ansikten vi pratade om utan Hugos och Skorpans =)))

Ellinor_ludde
0

så beteer sig ludde också, och det läsliga är det, han är så nu!
Precis som du beskriver som Hugo gör, så håller ludde på med :/

Malin-A
0

jaha va d deras ansikten.. =) hehhe

Lotta
0

*ASG* Tänk så fel det kan bli…

Malin-A
0

japp d kan bli lite knas iböand.. men d e bara kul.. =D

Tixy
0