Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1819 ggr
Wikstr_m
0

Utvik..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag klev upp på morgonen så fann jag min hund i denna ställning sovandes. Jag fick tanken att han kanske passar bättre för playboy än hemma hos mig. Förvånad

Tixy
0

Hahaha, så sov förra jycken nästan hela tiden, men så fort man kollade lite ogillande på honom så sträckte han ut sig på mage istället. Räcka ut tungan

Malin-A
0

hahaha playboy hade passat bra… =D

Tixy
0

Det kanske är dags att starta något liknande.. Typ.. Playdog? ;)

Wikstr_m
0

kan tillägga att han "sitter" i soffan som man vanligtvis gör. Ryggen mot ryggstödet och så..

Tixy
0

Haha, äter han med bestick också? Skrattande

Ellinor_ludde
0

så sover ludde hela tiden ;)

TinaH
0

du har inte funderat på om han ska ha rosa tylltyllkjol och rosa halsband? *hihi*

Playboy, klart du ska satsa på det….kan ju alltid bli en sån "playboy kanin" och tjäna MASSOR av pengar….*ASG* Räcka ut tungan

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Hahaha vilken playboy…skulle passa ihop med Lusse tycker jag =)) Skicka dom direkt så är ni rik inom en månad Räcka ut tungan

TinaH
0

hihihihihihi…..Lusse i Rosa hulahula kjol, och stående öron har han redan, så det är bara måla dem Rosa!

ÂSG*

lotta….varför sitter vi tantisar här för och ger tips till snorisarna för hur dem kan bli rika??
Får vi den hjälpen tillbak nån gån? - NÄ! …hmmm…

men jag skulle vilja se lusse…hihihiihi

Mvh TinaH

Lotta
0

Nästan värt att vara utan pengarna =)) Rosa öron och hulahula kjol *ASG*

Wikstr_m
0

Haha, jag ska nog ta och köpa mig en liten rosa ballerinakjol till honom och ett strumpeband(?) sen får han posa bäst han vill och då ska jag stå där med kameran i högsta hugg! Blir nog att kontakta Hugh Hefner efteråt :D

Lotta
0

*ASG* Skulle nog tro det…undrar om hunden skulle tycka det Skrattande

Malin-A
0

Lusse the hulahula dog =D

Lotta
0

*ASG* Du är inte riktigt riktig….va snygg han var, på den kan du tjäna en massa kosing =)) Skicka iväg bilden till playboy så tar dom imot honom med öppna armar Räcka ut tungan

Malin-A
0

haha ska nog göra d tror jag.. han kan ju åka tillsamans med Mexx som påsk tant =D

Lotta
0

Vilket radar-par…jag tror garanterat skulle dom gå långt =D

Tixy
0

Men Idelma då? Ska hon bli transvestit eller? Oskyldig

Lotta
0

Hahaha Tixy du är så knäpp…Idelma är ju redan tjej, prova att klä henne som en riktig hanhund så kanske hon går hem hos tikarna ;)

Tixy
0

Det gör hon redan, Kombi (en kompis flat-tik) saknar henne massor Oskyldig

kerstinjoh
0

Avslappnat i alla fall!

kerstinjoh
0

Avslappnat i alla fall!

Lotta
0

Tönt hunden kan verkligen slappa på rätt sätt *ASG*

Tixy
0

Sådär sover Idelma med mig - och helst på mina stackars ben. Gråter

Malin-A
0

haha Alfons han e ju bara för söt =D

[helenal]
0

Hugos mamma, tikar fårmväll också vara mE???? VI SNACKAR väll andå om playdog:P

Malin-A
0

haha oh en tikmage e ju för gosig, ingen snopp som är ivägen.. =D

[helenal]
0

nää:) tur de… haha

Lotta
0

Men dom luktar pink där endå ska jag säga Cool Och Skorpans lilla mage syns inte för all päls =))

Malin-A
0

haha men du får raka henne på magen =D

[helenal]
0

jo de sant… de gör hugos.. me.. urk.

Lotta
0

Det är inte trevligt när dom ligger uppe vid skallen på en och luktar kiss. Skorpan får bada rätt ofta annars skulle jag inte stå ut, och jag brukar klippa bort päls runt kisstoffsen och lite av brallorna på henne då blir det inte fullt lika mycket i pälsen Oskyldig

Tixy
0

Jag tog Idelma på bar gärning! Haha!

Wikstr_m
0

jag måste säga att min hunds punkulor passar inte alls honom. han är ju mera rosa i huden, och kulorna skiljer starkt i färg.

Lotta
0

Ni är ju inte kloka på en fläck nån av er….. =)))

[helenal]
0

hahha nu kommer vi in på kulor igen;)

Lotta
0

Julgranskulor, stenkulor, glaskulor, glasskulor Fundersam

Malin-A
0

mmm glasskulor e gott =D

[helenal]
0

jaaaa!! Med blåbär och pecanöt:)

Lotta
0

Japp så har jag lyckats virra bort er…måste ge mig själv en eloge ;)

Malin-A
0

ja pecan e gott, vi har en liten glass kiosk nere vid hamnen o där har dom massa olika smaker… hur mycke som helst..

[helenal]
0

fast ja kan inte säga pecannöt:)

[helenal]
0

Lotta du har inte virrat bort mej men ja äter faktiskt;)

Lotta
0

Glaskulor Fundersam

Malin-A
0

glaskulor??

Seffyf
0

Tillbaka till ämnet… Vaddå kulor, vi lever väl i ett jämlikt samhälle, tycker det är helt på sin plats att även killar viker ut sig.

Seffyf
0

Och dessutom tycker jag att det ska börjas i tid. Vi startade karriären tidigt men tyvärr har "kulorna" inte börjat rulla in än, har väl inte hittat rätt forum…

TinaH
0

Seffyt!!
Too Funny

Mvh TinaH

Malin-A
0

haha snygga bilder steffyf =)

Tixy
0

Hahhahaa, klockrent! Skrattande
Har säkert en massa "porrbilder" på förra jycken, men orkar inte sitta och leta igenom fars dator, den är konstig.. Himla macintosh. ;)

Seffyf
0

Håller med om mac, har både pc och mac och kommer inte heller överens med macen. Ser att ni har problem med stavningen av mitt alias, Seffyf = Fyffes baklänges, när jag precis flyttat och hade en massa banankartonger stående skulle jag ha ett alias och kunde inte komma på ngt bra så det blev då detta, pga bistande fantasi, å sen har det fått hänga med… //Pia

Tixy
0

Visst, mac är säkert bättre när det gäller virusskydd, men dom är ju så krångliga, dessutom finns det bara tråkspel till mac. Oskyldig

Lotta
0

*asg* Ni är ju helknäppa…undrar vad jyckarna tycker om att ni lämnar ut dom på detta vis Flört

Tixy
0

#52 Har jag inte berättat att min hund sover mellan mina ben? Hemlis

Lotta
0

*ASG* Och hur får hon plats där? Hon är ju stor, jag håller på att bli galen när Skorpis försöker lägga sig mellan mina knän…hon åker väck snabbt kan jag säga Skrattande

Tixy
0

Men hon tar inte så stor plats ändå, tro det eller ej. Så ligger hon gärna med huvudet på min mage, och jag ska klia henne i nacken. Kyss

Lotta
0

Hur stor är du då??? Idelma ser ju jättestor ut….=)

[helenal]
0

hugo ligger alltid PÅ mig.. om jag flyttar mej så flyttar han efter..:PHan e ju så liten och kryoer ihop sig som en boll..:P

En gubbe stannade mig igår när jag ch hugo hade varit hos en kompis och sa vad är de för ras, fjärlishunden. Jag sa att de va rn papillon då berättade han att han kände en som hade två såna och han tyckte d eva som en människa till sättet, völdigt lättlärda:P

Lotta
0

Hehe jag säger ju det…Skorpan är jätteduktig och har varit hur lätt som helst att lära saker. Idag var vi till bruks för jag tänkte att hon skulle få träffa en massa hundar eftersom hon blir så skällig så fort vi träffar på vissa. Jag tror allvarligt att hon fick en tillfällig sinnesförvirring…inte ett ljud kom ut, hon la sig ner och glodde på alla på plan. Så nu blir det bruks varje vecka för att få henne att fatta att det är okay med andra hundar =))

Skorpan ligger under täcket och med huvudet på min kudde nästan hela natten =D

[helenal]
0

hugo kan inte lgga på golvet utan en kudde under sej:P Han är som en människa ibland:P

Lotta
0

Ja dom är faktiskt lite små-egna….Skorpan har fått för sig att finns det ingen matta bredvid sängen så hoppar hon inte upp själv, så har man glömt lagt på den när man städat så har man en hund som står neranför och gruffar =)))

[helenal]
0

hahha… det är inte så att våra hundar är lite bortskämda(L) Det jag älskar mest hos Hugo är hans håiga öron och hans spetsiga näsa:)

[helenal]
0

det är en hund jag talar om nu, haha

Lotta
0

*ASG* Du är så fläng =))) Vet du jag tycker dom ser ut som småmöss i ansiktet…sååå sötaaa

[helenal]
0

hahha ja faktiskt:) Eller paraboll hund:P

Lotta
0

En typisk parabolras *ASG*

Malin-A
0

men dom är väääldigt söta =)

kerstinjoh
0

#46 vad är det för hund? Såg urskön ut!

[helenal]
0

Sover skorpan mycket?Hugo är sååå laaat.

[helenal]
0

kersint-är de inte en GD?

Lotta
0

Japp då är dom två då…men attans vilken fart det blir på henne om katten börjar mot all förmodan busa, eller om nån hon tycker om kommer då rämmar hon runt och låter som en häxpipa Räcka ut tungan

kerstinjoh
0

Jo, det var en GD. Hualigen vad fina!!

[helenal]
0

ja de är underbara!

hahha hugo kan få ett fnatt:P Men ibland tror jag han e 14 år för han sover å sover:P

Seffyf
0

Ang. #46 japp det är en GD men det ser jag ju att ni smartingar redan listat ut. Texas är bara 9 v på bilden så det är inte helt lätt att artbestämma, tycker mest han liknar en ödla.

KajsaM
0

Småttingen här hemma tränar också ;)

Lotta
0

#74 vilken sköning Skrattande

Tixy
0

#56 Jadu, hon väger 35 kg och är lite småtjockis enligt mig, men har en hel del muskler, vilket förklarar vikten en del. Flat/dobber-höjd, är hon väl? ^__^ Men hon ska alltid vara där det är minst utrymme.