NU DÅ?! ;) Hundträff Stockholm
Har säkert skapats flera stycken andra trådar som runnit ut i sanden… Vem hänger på? Vad vill ni göra? :)
Någonstans i Stockholms län får det gärna vara. Jag bor i Sollentuna men kan ta mig lite varstans. ;)
Träffar gärna hundar och ägare i olika åldrar och storlekar, min hund är en papillon/yorkshireterrierhane på 1 år o 8 mån (kastrerad). Han är lite reserverad mot rottweiler/hundar som liknar rottweiler efter en olycka, men jag skulle bara tycka det vore bra om han fick träffa någon sån igen som är snäll. Fast det gäller ju alla hundar.
*bokmärke*

Jag kommer gärna. Bor i Järfälla.
>>>Malum domesticum<<<
Kommer gärna, bor i Västerort och har en sheltie tik på 11 månader 
Hinner vi med någon gång den här veckan, när det ändå är jullov? Jag kan imorgon (kanske liiiiiiite för sent att säga det nu….), på torsdag & söndag den här veckan. Vad säger ni andra, ska vi ta det en annan vecka istället?
den här blir bra tycker jag 
#5 Det här vadå? ;)
Funkar lördag för mig också. Dvs. imorgon (fast nä, vi har inte kommit på vad vi ska göra än så det är nog ingen idé), lördag och kort på söndag eftermiddag. Ska på husdjursmässan tidigare under dagen. Men man skulle ju kunna ta en promenad bara, eller nåt.
Skulle hellre vilja köra lite träning, vid typ stockholms avdelningen, i kista
o då agility träning.

Jag är inte hemma på lördag. Var skulle det vara förresten?
>>>Malum domesticum<<<
#7 KISTA! åh tack. Fem minuter bort!
Har dock aldrig varit där. Är det inomhus eller utomhus? Är det stängsel runt om?
#9 Det är utomhus, de är inhängnat och de har sina hinder ute fortfarande 
#10 Tror du att en hejarrymmare som min kan klämma sig igenom därunder? Det beror lite på hur stor planen är, är den mindre blir det mer frestande och är den större brukar han hålla sig närmare.
Kan ju tillägga att det var fyra månader sen vi körde sist, så det är väl lite ringrostigt i vår träning då…
Fast det blir ju super med lite störning att träna med också. Vi har haft lite otur sist vi kört, det var då som han var nära att bli mosad av en rottweiler när vi körde, han tyckte helt enkelt att den var lite mer intressant än mina gamla frolics jag hade i fickan ;)
Det är ordentligt galler, inget staket då det är bilväg precis utanför 
#12 Haha okej då tror jag det funkar ;D Alltså ska jag vara ärlig kommer det bli superpinsamt, han är så fruktansvärt dålig på att koncentrera sig när man ska köra…
När tycker ni?
Än så länge är det bara vi tre, är det ingen annan som vill haka på?
Så bra :) äsch, träna träna ;)
#14 Hahaha du får se… det är verkligen enormt svårt. Och så kan man ju inte låta bli att tycka att han är hur söt som helst när han struttar runt där och bara verkar hur helnöjd som helst med livet. Helt ovetande om hur jäkla (förlåt) hårt matte tränar för att han inte ska göra just så… 
Och med andra hundar i närheten är det… näst intill omöjligt. Hehe.
bara o träna ännu mer :) jag är lyckligt lottad som har en hund som tycker allt med matte och träning är roligare än allt!
#16 Var glad över det du… skulle köpa alla köttbullar i världen för det!
Hugo älskar andra hundar och andra människor. Alla människor förutom mig, känns det som ^^
När kan du?
hahahah, när som helst :)
Ja men vad säger ni om söndag då? Söndag den 8:e januari.
ja det tror jag nog ska funka..
TjockaBerta, kommer du också? Har förresten inte sett dig så mycket på forumet, du får gärna berätta lite om dig själv och din hund 
Vilken tid tycker ni? Det blir ju mörkt rätt så snabbt så så tidigt som möjligt är väl bäst… Dessutom är jag inte säker på att jag hittar dit, jag kan ta en buss som går till Kista men vägen till brukshundsklubben kan jag inte. Någon kanske kan möta upp mig där?
Och telefonnummer kanske också är bra att ha, om nåt skulle hända eller så.
Cassii, ska jag PM:a mitt mobilnummer till dig? Det vore bra om jag hade ditt också.
#21 Annars kan du följa med mig och "lostmybrain" imorn dit
Vi kan ses vid bussarna vid Kista C, det är en ganska krånglig väg dit om man inte varit där förut. Det finns belysning så hur sent de är spelar ingen roll 
Jag kan komma mjligtvis :) isf åker jag med cassii.
Michaela, vi skulle kunna möta upp dig vid bussarna? Det är rätt lång gå väg till klubben :)
#22 Funkar inte imorgon, ska till en kompis.
Jag ska kolla vilken buss jag ska ta. Stannar alla bussar vid samma ställe?
#23 Ja vi åker dit imorn och på söndag 
#21 Pma ditt numer, så skickar jag ett svar tillbaka 
Enligt sl.se kommer min resa ta 10 min och jag ska ta blåbuss 179 mot Vällingby och gå av vid Kista Centrum. Är det långt därifrån?
#26 det är en bit man går :) en kvart kanske, sen blir ju gåendet uppvärmning ;)
#26 Vi åker samma buss fast åt andra hållet :) Cirka 15 min gångväg
Aha. Har PM:at nummer till Cassii.
När ska jag komma dit då tycker ni? haha :)
#29 Tolv tycker jag :)
#30 Sure! Söndag 8:e januari 12:00 inprickat!
#31 Måste höra med lostmybrain också 
Det går bra kl 12 :)
12 vid bussarna i kista, o helena vi ses innan 
Blir vi bara 4? Eller 3? Tycker folk alltid krattat ihop ett tiotal minst tidigare när träffar anordnats?
Jag skulle gärna komma med om det går bra :)
Men dock vet jag inte om jag hitar dig :s *dåligt lokalsinne*
#36 Kom med en buss till Kista Centrum klockan tolv så får Cassi och Lostmybrain mösta oss där 
Vart bor du?
Jag tar med kamera förresten, om det skulle vara i någons intresse att efteråt se hur träffen blev…
Jag bor på Ekerö, haha jag får fråga pappa om resvägen ;D
Och jag kan tillägga att vi båda är helt nybörjare på agility :p

#21 Tack för att du frågar. Jag är borta i helgen. När jag sitter vid en dator igen ska jag presentera mig lite närmare. Jag har nog strött små ledtrådar här och där om mig och min fina hund. Ps var på mässan idag. Kul agility med bland annat en liten Tax.
>>>Malum domesticum<<<
Så vi blir 4 stycken? :)
Jag och Cassi möter er i Kista centrum vid bussarna kl 12.
Nathalie, har du någons nummer ifall det skulle vara något? :)
#41 Nej, jag har ingens nummer, men min pappa kommer förmodligen skjutsa mig hela vägen fram så jag möter er förmodligen där :)
Jag byter gärna nummer med någon av er, i fall att det skulle komma upp hunder eller så!
Min farsgubbe kunde skjutsa mig till Kista centrum, så jag kan möta er vid bussarna där då :)
Okej vad bra!
Pma cassi så skickar hon nummer :)
Hehehe ja det vart ju lite speciellt idag…
Spänd stämning (tyckte jag det kändes som), men vi hittade i alla fall varandra i Kista! Hundarna kom bra överens, Hugo lekte fint med alla förutom en annan hund (vad jag vet ingen medlem på HiF) som följde med (+ matten också), den typ jagade upp honom och ville leka fast irriterade honom bara, så Hugo blev jättearg och höll sig undan haha.
Men men - summa summarum så tyckte jag det var kul att träffa er!Jag skulle gärna göra om det och hoppas att det blir lite mer avslappnat kanske. Jag är nog lite för blyg tror jag.
Nathalie - försvann du bara? Jag såg att du gick runt men sen kom du ju inte tillbaka :( Trodde du bara var ute på en promenad eller nåt. Så vi hann aldrig säga hejdå hehe.
Btw, tog lite bilder också. (med betoning på lite) Kan lägga upp dem om det är någon som önskar se lite hur det var.
#45 Förlåt att jag inte sa hejdå till dig, kom på det i efterhand :(
Det hände en personlig sak och jag var verkligen tvungen att gå, vilket var jättetråkigt! Jag blev väldigt stressad av detta, därav gick jag i all hast!
Jag är väldigt blyg av mig, men jag brukar lätta upp efter ett tag :p
#46 Aha, vad synd.
Men som sagt, vi får göra om det så kanske det går lite bättre! :D
Lägg gärna upp bilderna så vi andra får se på er träff 
Sabina
www.anibaz.blogg.se
#48 Gör väl det ändå ;)
Tog otroligt få bilder, släpade med mig min blytunga kamera fast jag egentligen kunde fotat med mobilen men aja. Blev en sisådär 12 bilder totalt varav fem blev suddiga haha :)
Hade fokus på annat istället, som typ att se till att Hugo höll sig vid mig…
Först ut är Tyra! Hade väldigt många bilder på henne av någon anledning… Kanske för att hon är så söt.
En svans är i vägen…
Synd att ni gick så tidigt :( Vi kom igång med träningen på fullt ös :)
Men det var kul att träffa er!
#59 Tidigt?!
Hur länge stannade ni andra? Kom tjejen till sist?
#59 Ja det var synd :( Hade gärna stannat längre annars!
Ja, vi stannade till 6 ^^
Jag kom precis hem, haha
Ja hon kom till sist! Tack för en trevlig stund, ni var dock kvar väldigt kort tid!
Får göra om detta, fast ni får stanna till vi går
Så man hinner med lite.. och så stämningen lättas upp