2007-05-11 God Morgon
Japp godmorgon alla hifare. Hoppas er dag börjar bra. Starta med ett leende och klappa om era hundar. Tänk att ens hunds lena päls kan få en att må bra.
Så varför inte starta dagen med att klappa den lena pälsen. Gosa in sig lite extra i den och bara känna hur mycket man tycker om dem.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Jag vaknade av att Nelli krypit upp i sängen och lagt sig tätt tätt intill mig. Hon lade sitt lilla huvud över min hals. Finns det något goare än att ligga och mysa med sin hund? Och finns det något bättre sätt att starta dagen på?
(Visst ser Nelli ut lite som det där "djuret" i mumintrollen. Ibland tycker jag hon ser ut som hunden i Simpsons också =)
God morgon alla!
Alfons har precis fått mat o varit ute. O lite gos har vi också hunnt med.
godmorgon alla, vaknade på soffan idag, en hund på golvet o en vid kudden (e hundvakt åt mammas hund) så d va mysigt uppvaknande… idag vet jag inte vad vi ska göra.. d blir nog ganska lugnt.. rasta av hundarna ordentligt sen så dom blir trötta, Lusse ska hela tiden jävlas me Mitzi… riktig slyngel e Lusse.. =)
Godmorgon. :) Jag ska väl strax ut med vovven, sen har syrran kommit på att vi ska städa hela huset, så jag ska försöka komma på nåt riktigt vettigt jag kan göra istället…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
hutgo har en lat dag'!Han sover och sover, jag va ute med honom men han ville gå in och sova igen:P Tror Husse har lärt honom att vara lat*fniss*
Det regnar ute också…:/Idag har vi sålt vår tv för tio tusen… kanske köpa hund för pengarna;)
Nu har vi varit i skogen en sväng. Jag hittade liljekonvalj!!
oh liljekonvalj luktar ju så gottt =)
Jag inhandlade en cykelställning till Axl. Nu ska här bli motion. Fast inte just nu för det regnar och vi har nyss varit ute. Axl torkade av sig mot mitt ben… 
Jag vaknade som vanligt med ett stycke Skorpis i ansiktet…men i morse låg vi faktiskt kvar länge och gosade, varken hon eller jag ville kliva upp ur sängvärmen =))
vi har haft en slappardag idag, gått en runda i skogen o åkt o handlat, så mycke mer har d inte blivit.. =)
Visst är det skönt med slappar dagar ibland Malin? Och allra helst om det är dåligt väder 
ja idag har d vart lite halvtaskigt väder.. men solen kom fram när jag gick ut innan…

Hmm, slappar dagar. Här har vi lagat staket i sommarhagen. Målat mer på huset. Målat hängrännor svarta och tränat hunden, varit ute med illrarna. Träffat iller intresserade personer. Och dessutom hunnit fixa käk åt gubben. ;-)
Vill också ha en slappar dag. Men det får nog bli nästa sommar. Den här är det för mycket hemma som måste fixas.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Här har dom lovat skitväder enda till nästa helg *BLÄ* Om det inte vore så kallt så har man ju kunnat vara ute lite mer iaf :)