PERMIS!!! :-)
Hej hopp…
har fått permis tills i morgon lunch! =)
Tja vad har hänt med mig under veckan?
Dem har grävt i min fot så att jag inte har kunnat gå, utan fått ta rullstol….har skällt på skjukskötersor som inte sköter sig, i går fick jag träffa läkare, och profesorer och under läkare, läkar studernade och läkare, på en och samma gång, för att ta en titt på mmg och mina hud problem.
Idag innan jag åkte hem fick jag Laserbehandling!!
Aldrig mer LAser!!
J*vlar det gjorde ju ont!!!
När jag kom hem var det dax för nästa behandling…..
TYSON!!
Blev överfallen redan innan jag han sätta ner väskan innanför dörren…hihi…
Så glad har jag aldrig sett honom! :-)
I går när jag ringde hem…så gav roger honom luren, och välden YYYLNING och skällande och gnäbbande i luren blev det……och efter åt när roger tog luren igen, så blev Tyson så i farten…så han var tvungen och visa "apparaten"…ups!!… :-)
Men jag lever och mår som jag förtjänar! :-)
Nu ska vi på husvisning.
ha det gött!
KRamisar
Tina
va kul o få permis, hoppas dom kommer fram till vad ditt hudproblem beror på så du kan få behandling därefter, här är väl allt ungefär som vanligt.. =)
Kul att du mår bra :)
Du är nog ingen lätt patient! 
Men vad gott att du fick permis (sa ju det)
Skönt att få vara hemma ett litet tag. :) Och Tysse har nog inget emot det heller. ^^ Se till att visa dig här för oss lite också, bara. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Ahaa..så dom släppte ut dig endå din elaking =) Hoppas nu att du kommer ut och berättar om huset var nått. 

Kan berätta att huset var ……UNDERBART!!
Vi har lagt bud!!
Så nu är det bara tummarna som ska hållas….. =)
skickar med en LÄNK på bilder på huset. =)
Det enda som ska göras är at bygga staket och så har vi tänkt att göra hundkojja åt tyson i en befintlig lekstuga som finns där.
Altså vi ska göra inhängnat runt den så han kan vara där då vi inte är hemma. :-)
Sedan så fr man alltid måla och tapetsera, men så är det jämt! :-)
Trappen upp till andra våningen kanke inte var den mest halk fria, så den ska vi göra något åt, annars går jag inte Tyson upp för den, och defenetivt inte jag heller…..
va bra att du fick komma in på HIF, :) Vad är de för stora hudproblem du har? är d ebara på fötterna?
underbart hus!håller tummarna att ni får de. När får ni besked?
Jag håller tummarna!
Det ser ut som om vi får plats allihop!
håller också tummarna =)
Åhhh Tina vad fint det var…måtte ni få det nu =) Men du vet mina tummar går inte av för hackor, och dom håller jag nu så det gör ont =)))
be Roger fixa en hiss!