Inte vara för på ?? :S
Gud!!
Jag är så himmla rädd att jag ska vara för på min uppfödare… Men jag vill ju jätte gärna hur det går osv.
Skickade ett mail för ganska så länge sen och inte hört nått så jag vet inte riktigt vad jag ska göra 
Känns ju inte som jag borde mail mer… 1 mail räcker ju….. och känns ju också lite för mycket med att ringa efter att ha sänt ett mail….
Antar att jag bara är väldigt ivrig! Men det känns ju fortfarande inte riktigt för mig???
Men jag hoppas iaf jag gör rätt genom att hålla tillbaka mig själv !
Sen så undrar jag lite om en annan sak… jag har kontakt med 2 uppfödare som kan ha mig som fodervärd, men då är frågan kan jag som fodervärd fråga tex uppfödare 1 hur hon har tänkt sig med avtalet?
Kan jag också fråga uppfödare nr 2 detsamma? Då det är väldigt stor skilland mellan när kullarna födds så kan jag inte direkt se valparna samtidigt.
men det känns lite elakt samtidigt att ta den som har det bästa avtalet? Inte penga mässigt… men avtal i överigt, vad de kräver osv så att jag vet att jag kan uppnå deras krav.
Fast ett fodervädsavtal ska se lika ut oavsett uppfödare om det är helfoder och tik. Det är i stort sett endast försäkringsfrågan ni behöver reda ut och bestämma vem som ska stå för den.
En SKK ansluten uppfödare ska använda SKK:s fodervärdsavtal och inte göra egna tilläggsgrejer.
Jo men jag menar med utställning osv den frågan.
Lite andra små saker också som jag är lite orolig för :S
Lugn och fin
Andas och ta det som det kommer ! Sen tycker jag du ska ta den uppfödaren du passar i hop med och kommer bäst överrens med! För jag har svårt att tro att dom är exakt likadana?
Nej exakt lika är det inte men jag kommer bra överens med båda :S De är väldigt lika så det är väldigt svårt XD