Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 742 ggr
Ellinor_ludde
0

Sommar läger

Ååå, nu börjar jag planera inför sommaren. Och mamma har alltid velat att jag ska göra något annat en att vara på landet hela sommaren & rida, så jag tittade in på sveriges hund bruks klubb och såg att det var ett hunläger i örebro den 15 juli - 23 juli, är det någon annan som har vart där, eller någon som ska dit?
Snäälla, vill höra hur det är och hur det funkar ^^,

Kramizar <3

Ellinor_ludde
0

Har ni somnat eller ignorerar ni mig? xD

kerstinjoh
0

Klart vi inte ignorerar dig!

Men ett hundläger låter skoj!!

Malin-A
0

ja d låter skoj men har aldrig vart på nått läger..

Ellinor_ludde
0

Hihi<3

Mmm, men jag ska fråga mamma :)
Men jag vet inte 2.800 kr + bensinpengar
till örebro :/

[helenal]
0

jasså du har inte frågat ännu;)

Lotta
0

Men Ellinor du måste prata med mamma först…det rör sig ju om rätt mycket pengar =)))

[Jemla]
0

Jag funderade på att åka på SHU:s riksläger för ett par år sen, men det blev aldrig av… Nu känner jag mig "för gammal".

Vet dock ett par stycken som varit där och de har tyckt att det har varit jättekul, så jag skulle absolut rekommendera det. Glad

Ellinor_ludde
0

MM! Jag vill så jätte gärna, men det är priset som ibland kan vara för högt tycker mamma, Jag blir snart tokig! Hur mycket
kostade det rikslägret då Jennie?

[Jemla]
0

Jag kommer verkligen inte riktigt ihåg då det var ganska länge sen, men skulle gissa på någonstans mellan 2000-3000 kr. Har för mig att även hundmat ingick då, men kan minnas fel… och isf var det bara ett visst märke. 

Bara själva boendet och maten kostar ju en hel del för en vecka, så eftersom det ingår så är väl inte själva lägret så dyrt egentligen om man tänker så… Du kanske kan lova att hjälpa till hemma med att städa eller nåt om du får åka? Flört