Hundar iFokus

Hundar

Etikettaktivering
Läst 742 ggr
Cassii
0

Gott slut!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilket bra år vi haft Glad Jag bara längtar mer och mer till 2012 kommer! (Förutom att jorden går under 12 maj eller 21 december, menmen Flört)

Jag har tidigare skrivit att vi haft till problem med träningen, tog en paus (fast den inte var meningen, utan vintern kom och trodde alla klubbar tagit bort sina hinder) Men! När jag åkte till Arlanda så åker vi förbi sthlms avd och då såg jag att hindrerna stod kvar och ingen var gladare än mig! Skrattande Så både igår och idag har vi varit och tränat, vilka framsteg! Hon verkar verkligen ha smält allting, och allt går super! Nu hoppas jag att vi fortsätter så här och bara utvecklas under hela 2012! Så glad och stolt jag är! Glad

Hoppas nyår inte blir för stressigt för de små liven! Hur har ni haft det i slutet av 2011? Lycka? Glädje?

Jag hoppas iallafall att vi allihopa tar med oss allt det bra-iga och lämnar det dåliga bakom oss! Gott Nytt år från oss till er! Glad

Denna kommentar har tagits bort.
[MinRonja]
0

Jag har faktiskt har det sådär, men 2012 har jag bestämt ska bli ett bra år! Bara att tänka posetivt :) Detsamma!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tror inte ett smack på att jorden kommer gå under ;)
För det har dem sagt ett x-antal gånger :)

Söt bild!

Haft ett ganska bra 2011, men hade velat att det hade gått framåt med Lillans osäkerhet, men har liksom stannat upp :/ Hoppas det går bättre 2012! Att hon får bättre självförtroende osv.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cassii
0

#1 Helt rätt inställning! Glad

#2 Tack och detsamma! Glad Vi håller tummarna att allt går bättre under 2012 för er med hennes osäkerhet Glad Träning ger färdighet!