Promenadgäng
Här där jag bor finns det ett gäng som promenerar tillsammans kl 20.00 varje dag. De flesta hundar släpps lösa och ägarna är väldigt trevliga.
De möts vid en gammal skola och går därifrån prick 20.00, och alla är välkomna att hänga på!
För mig som har två hundar som är totalt ointresserade av andra hundar så är det mest jag som får promenadsällskap. ;) Nu när jag är hundvakt (bilden) åt en kompis aussie, så får han massa lekkamrater.
Finns det någon mer som bor där det finns ett promenadgäng?
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Måste bara säga att det är en riktigt fin bild!

Ja där jag bor träffas vi varje morgon kl nio för att umgås med våra hundar. Vi går ofta en sväng också fast inte så fort. Totalt är vi 15 hundägate. Ibland dyker det upp någon gäst. Min hund har lärt sig att umgås med andra hundar och är trygg med de hundarna.
>>>Malum domesticum<<<
#1 Tack!
#2 Vad kul att det finns fler hundägare som promenerar tillsammans. :)
Medarbetare på Australian shepherd
Bloggar om hunderiet
Nja vi har ett gäng här som träffas , Har dock aldrig åkt dit när det är över 30 olika hundar och tydligen mycket bråk mellan hundarna ! När dom dessutom släpper dom nära stora tunga vägar utan staket så håller jag mig därifrån ! För tänk om en sticker och resten hänger på :O Men Annars hade det varit roligt att ha ett promenadgäng =)
Vi är många som har hundar där jag bor, ibland bestämmer vi träff men ofta träffar man på varandra när man går ut, ibland känns det svårt att inte träffa på någon när man är ute haha
Så vi släpper ut hundarna på en gammal fotbollsplan som aldrig används. ^^
Finns en promenadgrupp som träffas två dagar i veckan, är där ibland och det är mycket trevligt. Då går man en promenad på 30-45 min och sen är det lek.
Sabina
www.anibaz.blogg.se