Regn!
Haha, idag var förstå gången som det verkligen öste ner då jag gick ut med Hades. Han gillade inte dropparna i ansiktet utan skakade på huvudet hela tiden ;) Haha så gulligt. Tog ett tag innan han väl satte sig och kissade. I vanliga fall gåt det snabbt.
Men usch, så mkt vatten som sugs till hans päls nu. Hur ska man få honom ren som fullvuxen?` 
Lusse ogillar när vi e ute o d regnar, kommer ju in vatten i öronen, han blir väldigt blöt o smutsig, men jag har rakat honom på magen så jag dels slipper den värsta smutsen o den blöta pälsen som blir när d regnar o sen slipper han bli så varm när det är varmt ute… =)
Hihi Mexx hatar också regn. När han var liten vägrade han gå utanför dörren om det regnade… Men med lite tvång brukade det gå att få honom att springa till närmaste buske för att kissa, men sen vart det full fart tillbaka till dörren igen..:P
Nu går han ut, men inte jättevilligt direkt. ^^ Och för ett par dagar sen när det började hagla under promenaden gömde han sig under ett träd…
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
ja fy, hagel kan ju göra rikgigt ont på en.. =/
Hera med den pälsen han lär få, så kommer det "bara" ta ett par timmar att torka honom *ASG*