Halsband i julklapp!
Vill först passa på och säga ett stort GOD JUL till alla! Hoppas eran julafton blir bra utan för mycket stress! 
Sen vill jag visa mitt halsband jag fått i julklapp. Jag har länge önskat mig ett halsband där jag har haft Ozzis namn på, och det fick jag idag av min farmor. På halsbandet står det mitt och Ozzis namn. Är så otroligt nöjd över det! Nu har jag alltid Ozzi närmast hjärtat! ♥
Fin present :)
Här är det stilla och lugnt nu. Klev upp kl 6 tillsammans med mina vuxna barn som flyttat hemifrån, men sovit här inatt. Kl 7 kom mina bröder m familjer. kl 8 åt vi frukost, som bestod av ett i stort sett komplett julbord.
Kl 13 åkte mina tjejer iväg till annat firande, och jag är nu själv med hundarna. Vi pustar ut och slappar resten av kvällen :)
God Jul!
Vad skönt det låter! Har firat med farmor och lite andra släktingar och nu är vi hemma och väntar på mina syskon som kommer hit så vi ska dela ut julklapapr och äta julbord! Det är lite spännande då min systerdotter ska fira sin första julafton med tomte och julklappar. Även hundarna kommer få varsin julklapp med riktigt smarriga ben :)
Ha en supermysig julaftonskväll :)
Tack och detsamma till dig! :)
Va fint :) Här har det inte öppnats några julklappar ännu. Väntar fortfarande på maten..
Rosette (tibben) har dock fuskat och öppnade 2 av Vickis (schäfern) julklappar i morse som hon åt upp. Bushund! Tur att hon är söt, och att hon inte hittade på annat bus! 
MVH
Sofie
Fint halsband! Jag fick ett med hundarnas namn på för ett tag sen, men jag får utslag av kedjan
Så halsbandet hänger på väggen nu.
Mamma och syrran jobbar idag, så det är jag, pappa och djuren hemma. Vi har bara myst hela dagen och ska snart kolla på film
Hundarna fick varsitt oxben som dem blev riktigt glada över.
God Jul på er allihopa!
På bilden min ena julklapp, en canvastavla. Så glad över den!
Sabina
www.anibaz.blogg.se
Tack, ja jag älskade det verkligen!
Haha lilla Rosette då! Ozzi och Indra ska få sina nu när alla gått hem och det är lugn och ro här :)
Förstår att du gillar det :)
Hehe, Rosette å Vicki fick ju fler saker - leksak och grisöron. Men då jag satt på henne en tomtedräckt med "HO HO HO" på innan, osm hon inte gillar speciellt mycket, så var hon sur under hela paketöppningstiden och ville inte ha något. ^^ Hon har humör, hunden. Tur att psyket är bra på henne. :) Vicki låg och sov, det var inte mycket action i henne heller…
MVH
Sofie
Hahaha vikla personligheter de verkar ha vovvarna! Så gulligt :)
Indra är ju bara 7 månader så hon skulle vara med öööööverallt hela tiden! Ozzi mest fjäskade till sig mat och gos av syskonen som var här :D
#10 Ja har hittat två väääääldigt personliga hundar ;)
Hehe klart, måste ju ha koll på matte å se vad hon gör :) Tycker Ozzi verkar förståndig, mys å godis e bättre än att gå runt hela tiden ;D
MVH
Sofie
#11 Det är så roligt när det blir så! 
Ja Ozzi är en vis "man" brukar jag säga! Haha han är bara 4 år men ändå :D
Han verkar vara en vis man :)
MVH
Sofie