Går det att avbeställa från hööks?
Nu är det såhär att jag beställde lite hundsaker på hööks sida den 24 dec och imorgon har jag möjlighet till att få skjuss till kungens kurva och köpa allt då istället för att behöva vänta massor av dagar på att det ska komma med posten. Så, går det att avbeställa från hööks och att jag kan åka dit och köpa istället?
Kan man inte ringa dit och fråga snabbt i morgon så fort de öppnar? :)
Jo vi tänkte göra det men jag är så ivrig för vill verkligen åka dit och köpa imorgon istället men vill veta om jag kan vara glad i förväg, hehe. Men det borde väl inte vara några problem egentligen om man säger att jag kommer dit och handlar istället?
Jaha då förstår jag! Jag är likadan, Älskar verkligen att köpa hundsaker! :D
Jo men det ska nog gå, så länge dom inte har börjat skicka så är det nog ingen fara, skulle jag tro :)
Haha ja det är nog det roligaste som finns, ta dit henne och testa lite olika saker och ba kööpa, hihi. Nej men jag hoppas och tror att eftersom jag beställde på julafton och att det var stängt idag så har dom förhoppningsvis inte hunnit skicka ut… Får hålla tummarna nu alltså haha =)
Haha jag har Mydog att se fram emot! Årets BÄSTA dag! Jag har fått pengar i julklapp att shoppa loss för också :D
Åh fett kul ju! Avis jag blir.. :( Haha aja jag får nöja mig med att shoppa imorgon eller annars får jag helt enkelt vänta på posten. Har beställt hem ny bädd och allt ju, hihi ;p