Halsband säljes!
Då Heffa har vuxit ur sitt finhalsband nu så säljer jag det!
Det är väldigt sparsamt använt då vi bara använt det vid "finare" tillfällen under hennes valperiod.
Kostade 800 kr nytt. Så ge mig ett bud!
Strl 55 cm står det på lappen. (Den finns kvar) 4 cm brett. Svart med brunt foder.
Men kan mäta det från innersta hålet och till yttersta om någon vill ha mer exakta mått.
Väldigt mjukt och fint läder så inget stelt och obekvämt för hunden.
Tel: 073-6217203
Mail: olssontjejen@hotmail.com
Eller skicka PM här på fokus :)

Oj va snyggt! Synd att det inte är större :/
Medarbetare på Hundar.ifokus

#2 Ja jag gillar det skarpt! Så ska köpa ett nytt i större storlek. Men måste bli av med detta först :P
#2 förstår det!! Det var riktigt snyggt. Jag är ute efter ett svart läderhalsband täckt med strass. Vet du var man kan hitta det på internet? Alla större internet djuraffärer har nästan inget :/ bara i tyg nylon, vanligt läderhalsband utan nitar eller strass.
(sorry för OT)

Ska kika på det! De flesta halsband med strass tycker jag man brukar hitta om man kollar i djuraffärer. Internet verkar vara svårt att hitta som sagt.
Hur många cm är din hunds hals i omkrets? Och hur brett vill du ha det?
60 cm sitter perfekt på henne, inte för hårt liksom :) Nej ellerhur det verkar svårt på internet.
Lycka till förresten med att få sålt halsbandet :) dock borde det inte vara svårt.
Noa-Nisse. Jag har sett några på blocket som säljer breda läderhalsband med strass.. Vet inte om de passar din hund men kolla där.. har för mig att de va från affär oxå.. kan kolla om ja hittar det igen. skickar ett pm isf..
Sorry för OT.

Puttar upp! Ingen som vågar buda? 
var inte så svårt att hitta halsband med strass (googlade hundhalsband med strass) om något passar vet jag inte , dock.
Så mycket som 60 verkar inget vara.
Förlåt för OT
#4 Här har dom lite svarta med strass :)
Beställde faktiskt själv ett sådant där personligt från min länk, med ZIGGY tur jag läste denna tråd så jag fick anledning att googla efter det! Hade aldrig kommit på tanken själv! 

Ni kanske har lust att skapa en tråd med just strasshalsband? Så slipper min tråd bli så lång pga ett ämne som inte hör hit? 

Putt! Finns fortfarande kvar. En försenad julklapp till vovven kanske? ;)