Pomeranian Söta eller fula ? ;)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vill bara kolla vilka här som kan motså dessa sötnosar!
Ärligt… fula 

Hur är det möjligt XD
Hur är det möjligt XD
hehe sårri, jag är inte så förtjust i valpar och det där är ändå inte någon av mina favoritraser…
Fula tkr jag O.o
Bjäbbiga också , det gör inte saken bättre! Hahaa XD

#6 Den var sötare, ser ut som en liten björn :D
Tänkte inte bra valparna utan vuxna också :)
Bjäbbiga?? :S Var har du fått det ifrån? Alla jag har träffat har varit lugna och inte skällt nått allt typ .. inte mer än våran förra Schäfer XD
R.I.P :(
Han var väldigt vacker!

Tack!
#8 Asså det jag menar är att typ alla såna hundar som jag har träffat på har låtit nåt så fruktansvärt, som typ chihuahuor (elr hur det nu stavas XD ) Jag är lite anti små hundar då jag tycker att de låter så mycket och är jobbiga XF
Då har du nog haft väldigt otur med vilka du har träffat XD… var på en kennel med ca 19 st små hundar i samma rum.. knäpptyst… XD
Anledningen är ju att ofta så är det ju ägaren som gör att små hundar för folk blir mer skälliga då det inte uppfostrar dem på samma sätt.. då det är så små… XD
Men man måste sätta ner foten även för dem.
Har ju en pom själv så naturligtvis tycker jag dom är jättesöta!
#6 Hujedamej så söt!!!

#10 Säger samma som #11 du måste haft en väldans otur..på kenneln jag var med 18 pommar skällde de endast när jag kom. Tycker inte att dem är alls bjäbbiga även om de låter bjäbbigt pga att dem är så små.
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold

#11 Fast man får vara försiktig var man sätter ner foten nånstans. De är ju så små.

#11 Ja , jag har nog det :)
Aa jag tänkte att det var nåt sånt, de är säkert underbara individer och så men jag har nog som du sa haft lite otur och där med fått fel intryck av små hundar :) Men jag måste säga att jag har inte träffat en enda Chihuahua som inte bjäbbar hela tiden! Det kan man ju tycka är lite konstigt
Åååå!!

#16 Men visst:)
Nån av dem blev min, men vete fasen vilken i den högen.
Snart är det min tur! Hoppas bara att det blir en tik i kullen xD annars blir det att vänta ett tag till….

#18 Varför måste det vara en tik då?
Nee men jag ska bli fodervärd åt en tik så då är det kanska bra om det är en tik XD

#20 Ha, ha..ja det underlättar ju:)
Ja det gär ju det :P Fodevärd är nog det bästa för mig just nu tror jag… har ju aldrig haft en pom förut så det känns skönt att kanske börja som fodervärd.

Hehehe XD Blir lite som mig då … hade Schäfer innan och nu ska det bli pom :S
Jag har tagit hand om små hundar åt andra men inte ägt en så att säga så det blir också en förvandling XD
Men för mig är det lite också för att jag vill inte ha en hund som liknar min älskling.. R.I.P.
Skulle vara för sorligt tror jag, plus att det skulle kännas som om jag försökte att hitta en dubbelgångare :S
Så himla söta!
En tjej på min skola (forshagaakademin) har en liten Pomeranian som är så söt! Jag tippar på att den väger runt 1 kg för den är verkligen pyttig! Den är ungefär i samma höjd som sin mattes vrist 
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu
Näst intill groteskt söta :-)))
Söta :) Men inte alls min typ av hund, men man kan ju vara söt ändå ;)
#14 ah, titta där får man se ullis… 
Svarade nja… Tycker inte det är speciellt söta. Finns sötare raser ;)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Alla valpar är söta, men gillar inte småhundar.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

#28 Det där var dock en stund sen, inte igår direkt:)
"Nja" tog jag. Den enda hunden jag tycker är ful är en riktigt sjuk eller extremavlad hund, och inte någon ras - men pommarna är så äckligt söta att de nästan blir fula i mina ögon. 
Jag är inte mycket för så överdrivet näpna saker om man säger så.
Jag tycker dem är jättesöta. Mamma vill ha en sån och då säger man ju inte nej precis…
Jag tycker dom är söta, men ursh vad de är bjäbbiga har kanske haft otur att bara träffat små bjäbbiga pompoms 
Vissa är söta, vissa är njaa, och vissa är fula 
- Mvh Emma
Hehe valde fula… Inte min typ av utseende på hund, och väldigt bjäbbiga :)
Söta, skulle kunna tänka mig att ha en själv faktiskt!