OT; Hemsk dröm..
Jag drömde att jag och min mor var ute och åkte bland gubbar låg med prostituerade. och vid varje bil & hus låg det spya pga att tjejerna hade kräkts. i slutet vid "gatan" så var det ett normalstort hus och där inne bodde min chef, han började spy när han kände doften av bajslukt som kom från hans valpar. det var en hel del personer med också, så dom plus jag började spy bara för att han gjorde det.
mitt i allting så kom det en STOR & MAFFIG dobberman, som ställde sig över mig och började morra hotfullt. jag sa nej, men det hjälpte inte. dobbisen högg mig i halsen och då kom min älskade jack och flög på honom. det blev slagsmål och det slutade med att min mamma fick sära på alla hundarna.
jag vet inte hur det hände, men någon kille som jag tyckte om i drömmen blev knivhuggen i magen så mellangärdet, levern, mjälten & tarmarna blev söndertrasade. han åkte till sjukan nere i gällivare för kiruna hade inte resurser till att rädda honom. hela drömmen slutade med att hans mamma städade trappuppgången eftersom det låg blod överallt när jag av alla hade gått upp och ner.
Ville bara skriva av mig, för det var den märkligaste och verkligaste drömmen jag haft på senaste tid.
Åhh hua..vilken mardröm, visst är det läskigt när man kommer ihåg vad man drömt? Ibland är det nästan så man skulle vilja somna om bara för att man vill ha en fortsättning…
Wikstr_m : Fråga i Övernaturligt. Där får man mkt hjälp med drömmar :)

Lotta, jag brukar oftast komma ihåg alla mina drömmar. Vissa är helt underbara och andra mindre trevliga :o
Hera, det ska jag göra :)