Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 906 ggr
[PusselJessica]
0

These boots are made for walking...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker ni om skor på hundar? Jag har alltid innan tyckt det verkar en aningen överdrivet.

Men nu har mitt lilla hjärta fått ett (två)par skor då hon fryser så lätt om tassarna (smörjt in dem med speciell salva som ska motverka kylan), skorna har funkat jättebra och hon står inte och stampar något nu! Sen känns det ju tryggare för mig som bor i stan då det finns små glas splitter titt som tätt, så skyddar dessa skor bra!

Vad tycker ni? För eller emot skor på hundar?

[PusselJessica]
0

En till liten bild på Pussel.

AnneN
1

Om det är för att skydda tassar mot kyla, mm så är jag för det om hunden behöver (vilket min gör då det blir ner mot -15 grader), men om man har det bara för att man tycker det är sött eller så då kan man skaffa en docka istället.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[PusselJessica]
0

Och en liten när bild på skon, de sitter himmla bra på henne! :)

Lamina
0

För, om man har en vettig anledning. Tyvärr är det ju allt för lätt för "fashion freaks" att tvinga på sina hundar skor fast dom inte behöver det. Obestämd

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

[PusselJessica]
0

#2 håller helt med dig!

[PusselJessica]
0

#4 ja precis, kläder m.m är ju till för om det behövs! Trodde aldrig att skor skulle hjälpa så som de gjorde, haft en hund som promenad strejkat lite nu när minusgraderna kommit och hon har bara stått och stampat, men med dessa på har hon sprungit och gått precis som vanligt! Glad

Loveradio
0

Håller med #2

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com