Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 502 ggr
[Quellii]
0

Promenad :)

Var bara tvungen att få skriva av mig.. ^^ Det var så otroligt skönt med en lååååååång promenad med Nalle, helt underbart ^^ Trots gråvädret så mös jag hela vägen :) Och det är väldigt ovanligt för att vara jag, då det brukar mer vara som att Nalle går ut med mig istället för vice versa xD Men idag gick jag verkligen ut med min 'lilla' Newfoundland :) Dessutom så var han som en ängel, träffade många hundar och människor på vägen och han drog knappt i kopplet :D *stolt* Vi har tränat och tränat sen han kom, och det är ju inte länge sen .. :) Men iaf.. ^^ Det var det, en lååååång härlig promenad!

/Photoniq

Lotta
0

Det där lät verkligen som en jättemysig prommis med den "lilla" hunden ;) Visst är det jättekul när träningen man lägger ner ger resultat…jag vill också ha en större hund och börja träna =))

Var in på din sida och kollade lite, ska gå in igen och kolla runt lite Skrattande

Malin-A
0

oh d lät härligt =)

Nicki
0

Jag måste hitta en ny promenadväg till Arras. Mina 2 vägar är borta *snyft*
På heden där vi annars gick dagligen har någon elak bonde släppt ut en massa stora otäcka kossor.
Och på skogsstigen som var Arras favorit ligger det fortfarande massor granar omkullblåsta som inte går att ta sig runt el över.
*gnäller*
Skrattande

Faxlin
0

Ohh, låter som en jätte trevlig promenad. Skönt när man kan gå och känna att det verkligen fungerar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[Quellii]
0

Joo det var verkligen härligt ^^ Jag har också turen att inte bo mitt i stan, bor utanför och då finns det många outforskade stigar :) Skulle ha tagit med mig kameran, men det tänkte jag inte på innan jag var iväg.. :P Jajja ^^

#3 - Hoppas du hittar någon ny väg :)

/Photoniq

Wikstr_m
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ÅÅÅH Jag vill ju också gå på promenader. Men här SNÖAR det för fullt!!!! Bakom husen ska Luossatoppen synas..

Wikstr_m
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Berget på bilden ska synas även närmare på bilden jag bifogade i förra inlägget… Har lånat bilden från kiruna.cc

Faxlin
0

Fy fabian, snöar det hos dig? *burr*

Audiatur et altera pars

Wikstr_m
0

Jajamensan, här snöar det för fullt! Inga små flingor heller.

Nicki
0

Här skiner solen och det är 12 grader varmt Skrattande
Dock lite för kallt för min smak det oxå

Malin-A
0

ush för snö nu, här skiner solen o d e nog 13 grader varmt =)

Magdalenaa
0

Guuud vad söt Nalle är (: Kollade in på eran sida, 80 kg , det skulle man inte vilja ha över sig. Fin bild det var på han (:

[Quellii]
0

#6 - Snö nu?! :O

#12 - Tack så mycket :) Joo han är tung som attan xD Men det är kul när han ska försöka brottas med en ;D

Faxlin
0

Ja, här är det fint. Vi ska fortsätta måla på huset. Jag tycker synd om alla som fortfarande har snö i alla fall.

Audiatur et altera pars

Lotta
0

Och här sitter en annan och klagar över vädret….*slår mig själv i skallen* Stackars er..skulle jag få snö nu då gick jag i ide ;)