Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 769 ggr
Annie-E
0

Julstök / Julpyssel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kunde inte låta bli att dela med mej av när Joella var med första gången att julpynta. Så här såg det ut i söndags.

Med varm och vänlig hälsning
Annie

www.joella.bloggplatsen.se

LinaK
0

Ojoj, vilken buse Tungan ute

Akta så att hon inte får i sig snöre bara, det kan vara farligt!

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

[Tess86]
0

Hundar har så dålig känsla för det där med att göra fint och mysigt omkring sig! Jag funderade på att låta Skade hjälpa mig att julpynta, men så bestämde jag mig för att göra det själv istället.

[Agilityvovven]
0

Hundarna har julpyntat här hemma också… Zingo & Klara hade dragkamp om en tygtomte fylld med små risaktiga korn, dessa korn spred sig över det nystädade vardagsrummet väldigt fort… Obestämd Zingo lyckades även få tag på en porslinstomte, denna tomte blev av med sina ben….

[Nalle-]
0

Hugo har blivit så klok att han låter bli julgranspyntet nu, tack och lov! Glad

[Tess86]
0

För Skade är det första året med julpynt i noshöjd, hon var ju bara en pyttevalp förra julen, men hon låter tack och lov att tomtar och bockar stå ifred. Dock tuggade hon sönder en rulle med paketsnöre idag, en sån där stor rulle med plasthållare i.

Annie-E
0

Haha. De är för söta de små liven. Jag har fyra halmgrisar kvar i "julgrisfamiljen" och jag tror att hon har förstått att de inte är för henne. Jul"skinkan" var nog lite torr i konsistensen.

Och visst är det typiskt att detta händer precis när det är nystädat. Igår hade dottern dammsugit vardagsrummet 2 ggr, och efter halmgris-massakern så blev det för mej att dammsuga en tredje gång.

Med varm och vänlig hälsning
Annie

www.joella.bloggplatsen.se

Viccan92
0

Tintin tog sönder en 30år gammal snögubbe i bomull som min mamma gjort som liten. Inte mycket till hjälp.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast