Kast med liten valp? =(
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13691692.ab
Hur hemsk kan en människa vara mot ett oskyldigt djur?
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.

Röstar för lika-behandling, släng mannen i vattnet tills han inte orkar simma längre så får han se hur roligt det är. Jag hade iaf skrattat åt honom.
Qui dormit, non peccat
Tyvärr har jag slutat förvånas över vissa människors grymhet!
Men ja, skulle vara intressant oc se hur kul han hade tyckt det var med samma behangling.
#1 Bra idé.
#2 Ja de är faktiskt sant..
Usch får ont i magen när jag läser sånt här hemskt… :( blir så ledsen. Och samtidigt glad över den där badgästen som gick ut och räddade den, och kvinnan som tog över den!
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Hade jag sett detta hade jag inte bara skrikit åt honom att sluta, jag hade tyvärr slagit ner honom, jag hade aldrig kunnat stå bredvid och bara titta, jag hade handlat i detta läget.
Nu tittade inte jag på alla bilder, orkar inte…
Att människor kan vara så oerhört grymma är för mig helt ofattbart…..
Blir så oerhört ledsen och får ont i hjärtat, stackars hund.
Usch, vågar inte ens klicka på länen :S
Fruktansvärt.
Jag tror nog också att jag hade gått till handgripligheter om han inte slutat vid tillsägelse. Fruktansvärt!
meh, vad är det för tre tjejer som står och filmar med sin mobil brevid :-=
(iofs även den som lämnat nyheten till media har ju också fotat… )
jorden skulle nog på det hela taget vara en bättre plats utan människorna!!! fy faan vad mycket elände det finns i världen, nu blir jag dystopisk… igen…
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Usch va hemskt… Fattar inte hur man kan göra så..
känns som att sådana här saker händer mer och mer nu förtiden.. :(
Tyvärr är det många länder som tillåter djurmisshandel då djuren inte anses ha någon värdighet. Helt sjuk! 
#6 - Det är inga hemska bilder, det är en valp som flyger genom luften då en människa (det är det värsta skällsordet jag kan ge någon
) kastar ut den i havet.
Sedan räddas den av en badgäst och de sista bilderna är på valpen i famnen på sin nya matte.
Hemskt, ja, men ingenting förvånar mig längre. Och det är inget mot vad som pågår varje dag i vårt eget land, helt lagligt.
Mm, helt sjukt =/
fattar varför ingen ingrep, jag hade inte bara stått o ropat sluta, det är väll inte svårt o gå fram och ta tag i valpen o dra, alternativt försöka slänga ut aset till människa i vattnet ett par gånger…
Håller med Jakob!
fan alltså! Stackars valp! Jag hade nog gett honom en sån jäkla magsugare att han sent skulle glömma det. Jag hatar människor som är dumma till djur :S
Medarbetare på Hundar.ifokus
Fy F*n! Jag hade aldrig bara stått och skrikigt, jag hade hade gått ut i vattnet och tagit upp hunden i famnen, inte låtit den simma tillbaks till "ägaren". FY asså :(