Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1292 ggr
Frida B
0

Måste skriva av mig...

Är så arg! så jag måste skriva av mig lite…

när jag var ich fikade med en kompis, såg jag en tjej med en dp i en väska. jag är lite emot att ha hundar i väskor, om det inte finns en vettig orsak till det, men jag accepterar det. sedan, hände det som gjorde mig arg. utan att tänka så vred hon på sig och väskan och hundens huvud for in i väggen! och hon tittade inte ens på hunden! usch säger jag bara! och hunden riktigt kämpade för att komma loss, låg med tassarna ihopklämda mot huvudet och kunde inte röra sig. suck!

var bara tvungen att skriva av mig

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Forest]
0

Stakars hund :S

Sarah!
0

Va taskigt! Skrikandes Hon får ju tänka lite på hunden oxå!

Föresten… vad är en dp för ras??

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Labolina_73
0

dvärg pincher

men asså seriöst,,, jag skulle sagt till,,, hm tror jag….

//L

Sarah!
0

#3 okej,  det skulle jag oxå ha gjort.

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Rafflan
0

Har man en lite hund och reser mycket där det går mycket folk, tex tåg eller buss i stora städer tycker jag väska är bra så jag slipper bär den hela tiden utan hunden sitter bekvämare och är samtidigt säker från att bli tramnpad på. Men man får ju ha i minnet att det är en hund i väskan Skrikandes

Den är säkert bara en assesoar för henne… :(

Frida B
0

jag var påväg att säga till henne… vet inte vrf jag inte gjorde det, blev bara så förbannad

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Mischa
2

Visste hon om vad som hände med hunden?

Jag trampar min hund på tårna, knäar och petar henne i ögonen ibland men utan att ha det för avsikt eller att jag är medveten om det.

≧◔◡◔≦

meilin
0

Det skulle du ha gjort, hon kanske inte ens märkte att hunden slog i? Glad

Frida B
1

till och med jag hörde en liten smäll… men men, det kanske hon inte märkte :P men om man har en hund i en väska så ska man väl vara försiktig tycker jag :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)