OT. Idag..
… Ska jag och voffsingen knalla iväg till bror stor, så ska vi ut och fota. Förhoppningsvis så kan jag få bra bilder på mig och hunden, har en i huvudet som jag vill ha, men vi får se hur det blir. Ska iaf gå vid halv ett för att hinna dit, vi ska vara där halv två. Tar 40 minuter för mig att gå själv, men Idelma kan vara lite vimsig ibland. ;)

Skojigt, ser fram emot bilderna.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Om det blir några, ja. Min bror brukar tycka att hunden är jobbig, så han föredrar att jag kommer ensam, men idag slipper han henne inte. :P
Vad skoj Tixy…du måste komma ut med bilder på Idelma så vi kan sitta och gotta oss åt sötisen =)))
Blev inga bilder, min bror hatar min hund, haha. Men då får jag ha henne ifred! 
Får väl tvinga med en kompis ut och ställa henne, så kan ni få lite bilder sedan. :)
Määää vilken taskmört till bror…hälsa från mig *morr*
man kan väl inte hata henne, hon som ser så go ut =)
Vore jag henne så hamnade brorsan på tippen =))
Haha :P
Han kan iofs skylla på att hon höll på att flyga på honom för att han slog till mig. Behöver jag säga att jag känner mig trygg i hennes sällskap? 
Duttig vovve hugg brorsan 
Hahaha, precis 
Det är väl en smart sak att lära Idelma…att ta brorsan i baken när han kommer och vill gosa på sina prommiser =)))
Hahahaha, då lär han bli skitförbannad. Fast jag funderar på att lära henne att ta tag i byxfickan när hon ser något som kan vara fara, då jag inte alltid är i denna värld.. 
Nu hänger jag inte med..vadå byxfickan 
Du tror väl ändå inte att jag går ut helnäck med hunden? 
Vet man väl aldrig med dig ju