Puppia Spring Gala sele?
OJ, vilka selar!
1#
Det är väldigt fina ja :) Kostar ca 279 kr för selen här i sverige men jag tänkte inportera från usa då får jag matchande kopplet också för 389 kr totalt :)
Det gör ju inte om det är lite fint som sagt.

Det är bra selar, så länge det är rätt storlek så klart :)
Tack ! :D Man vill ju vara säker ^^ Ja så klart måste det vara rätt.
Blir att beställa en när framtida valpen är ca 6-7 veckor gammal :P
Läs noga vilket material det är - för vissa är enbart vettiga för sommarbruk i torrt väder för dom suger åt sig väta (bomull t ex).
Själv har jag valt Puppias selar tidigare, men av modellen soft harness då dom är mer som "nät! och torkar snabbt.
Tyvärr tycker jag Puppias selar är trånga i halsen och då minhund inte gillar at dra nåt över huvudet, så valde jag senare Puppy Angel Summer Rock från Doggie Dogwear. Även den snabbtorkadne nättyg, fast lite tuffare med nitar och bättre omfång för huvudet.
Humm nu när jag läser lite mer så är det såhär:
Material
Inre : POLYESTER 45% RAYON 29% METALLIC 13% NYLON 13%'
Yttre : COTTON 100%
Det kanske inte funkar då i alla väder direkt?
Jag tittade lite på den här.
http://www.doggie.se/puppyangel-basic-soft-sele-koppel-graa-p-3741.html
Den såg bra ut, vill ju inte ha nått som är varmt då pomar har ju väldigt mycket päls som det är.

Jag har puppia till min valp och dom fungerar i alla väder. Dock är den väldigt trång/svår att få över huvudet så just nu letar jag efter en annan sele. I övrigt är jag mycket nöjd med den jag har.
#6 det är en sådan jag har med enda skillnaen att det är nitar på min
Jag gillar den även om hunden gillar halsband bättre… däremot så gillar jag inte kopplet (var med i setet), men jag vill ju ha läderkoppel.
#7 Jag hade precis samma problem med puppias selar, så jag kan klart rekommendera Puppy Angels istället som har större halsmått för selar i typ samma storlek.