OT. Morrn
Jag måste bara skriva GOD MORGON alla Tantisar och Snorisar :D Jag önskar er den bästa dagen man kan ha 
Godmorgon, här e molnigt idag.. hoppas på sol senare i eftermiddag…
Morrn morrn!
Hemtelefonen har ringt och väckt mig 4 gånger, den femte gången svarade jag och lät skitsur, och då var det någon tant från vårdcentralen. Men jag visste inte att min far hade ringt, och inte ens en minut efter att jag lagt på kom han hem med hunden. Så berättade han att dom sagt att dom skulle ringa halv tio, och då hade dom istället ringt 9.10, dumma jävlar.
Och nu har jag precis haft dragkamp med hunden, och haft sönder ännu en strumpa. Snart är det dags för lite frukost, i form av risifrutti. 
Tixy: Trevlig morgon du har haft ;)
Jätte. ^__^
Nu "tvingade" pojkvännen mig att ringa honom i fem minuter också, bara för att det tar år för honom till skolan (dom började för 1½ timme sedan, och han är inte framme än). Och då måste såklart jag underhålla honom, fastän jag förklarat att jag har fullt upp på HiF. ;)
Godmorgon brudar! Här är det också molningt och lite småblåsigt =) Nu har jag fixat alla morgonbestyr och ska snart iväg och köpa kattmat, men kände mig lite tvungen att gå ut och kolla så att ni var vaken ;)
Men Tixy det är väl bra att nån ringer och väcker dig så du inte sover bort hela dagarna? 
Jag sover inte bort hela dagarna, jag vaknar automatiskt vid senast 11, vettu! ;)
Godmorgon. :)
Tyvärr kommer det nog bli rätt långt ifrån bästa dagen för min del, stress och ångest, grejer som måste göras som jag inte vet om jag klarar av just nu.. Men men, det har slutat regna i alla fall. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Men det där lät ju inte bra Alex…..jag hoppas det har fixat till sig för dig till kvällen. Och du vet var vi finns allihop =)
Hoppas jag med. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ja hoppas d blir bättre Alex.. inte må dåligt inge kul ju.. =/ skickar kramar till dig.. =D
jag mår inte alls bra:/
Alex, klart du fixar det ;) Om inte idag, så imorgon :P
Joo.. Fast då måste jag göra det imorgon.. Och då hade jag tänkt ha lite andra saker för mig. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Men Helena mår du också dåligt, Vad är det då som hänt?
Jag skickar styrkekramar till er båda