Bara jag?
Bara jag som fått göstboksinlägg och meddelanden skickade som är som det här?
Så lätt blir ni inte av med mig i första taget. Ska anmäla er inför POLISEN och iFokus så ni vet.SKA VI FORTSÄTTA SÅ HÄR???
» Kommentera » Ta bort inlägg
Så lätt blir ni inte av med mig i första taget. Ska anmäla er inför POLISEN och iFokus så ni vet.SKA VI FORTSÄTTA SÅ HÄR??? gÄRNA FÖR MIG VI KAN JU FORTSÄTTA HELA NATTEN OM NI VILL DET . JAG ÄR RÄTT SÅ PIGG AV MIG
Förstår inte vad JAG gjort mot denna person. Men tydligen (efter lite skrivande fram och tillbaka) så har jag fått reda på att personen blivit bortplockad härifrån flera gånger. Bara jag som tycker det är konstigt när man beter sig såhär??
VAD GÖR MAN ÅT DET HELA??

Detta är ett troll som vi kämpar med att stänga av så snabbt vi kan med alla nya användare denne skapar.
Det bästa man kan göra annars är att helt ignorera trollet.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

såg det nu i ett annat inlägg :D
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
det ringde ett okänt nummer nu !!!! men dem ville nog inte prata med mig för dem klicka mig :'(

Ringde? Har Du telenr utlagt?
#7 ja, gav personen det, tyckte det var lättare än att den skulle förklara dens livs alla problem via min gästbok :)
Men Jakob då (kom på att jag inte vet om du stavar.med c eller k, och orkar inte kolla nu). Så här i efterhand kanske det inte var så smart att ge ut sitt nummer. Se till att inte svara fler gånger nu då? Och sätt mobilen på ljudlöst!
#9 varför det ?? :) dem lär ju inte hoppa ur från telefonen och kvinmörda mig :P
Jag stavar med K, som i King 
#10 - Det är dock alltid riskabelt att ge ut sitt telefonnummer på internet…
ger man ut nummer så kan dom lätt komma åt din adress =/
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Det är ett troll.
Har med fått.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#12 ja men vad ska den lilla tomten göra ? gissar på nån nörd i yngre tonåren :)
#14, Kan bara säga det. Mkt korkat att ge utt sitt nr via internet till en främling. Man vet aldrig vem det kan vara. Hojja, tänk vilka idioter det faktiskt finns här i världen. Vi tänker alltid, nej det där händer inte oss. Men det gör faktiskt det, när vi minst anar det.
Inte bara det att det kan vara farligt att lämna ut nummer. Hur kul är det om personen börjar ringa dagarna i ända? Jag råkade ut för några idioter som ringde säkert 20-30 gånger per dygn, dygnets alla timmar, verkligen plågsamt och det slutade med att jag fick byta nummer. Inget kul.
Förstår inte varför du valde att dela ut ditt nummer, men gjort är gjort. Hoppas du slipper tråkiga följder.
@16 i will do ;)