Luciatåg
Snart ska jag och Nelly iväg på Nellys första luciatåg :) Vi kommer att gå på e promenad med våra hudparkenpolare tror det är ca 40vovvar som kommer att vara med. Nästan alla hundar kommer att ha en ljusslinga runt halsbandet/selen eller på kopplet, endel kommer att ha tomteluva och sånt, vi träffas och går en gemensam promenad som sedan avslutas med fika på hundcafét Skallet. Det ska bli så skoj, kommer bli så fint i mörkret!
Nelly kommer att ha ett halsband som jag lindat i med e ljusslinga och glitter. Och dessutom har jag sytt ett vitt fleecetäcke som jag sytt på glitter runt kanterna och sen 3 runda reflexlappar på båda sidorna om rumpan också kommer hon ha ett vitt koppel. Hon blir så fin! Hoppas att någon kan fota e fin bild på min lilla älskling, min kamera är trasig :/
Är det någon i Umeå som blir sugen på att följa med är det bara att hänga på, allt man behöver är ett glatt humör ;) Vi träffas utanför skallet 14.15 och går gemensamt därifrån.
Är det någon som gjort något liknande? Lägg gärna in bilder på era juliga vovvar :)
låter jätte trevlig o att ni kommer se fina ut :) Jag hoppas att du kan bjuda på bilder på lusiatåget
Bor inte i närheten 
Vad häftigt! Visa gärna bilder sedan 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vilken rolig idé :)
3 Åh, vad söt :)
Athos var så fin :) Jag har nästan inga egna bilder tyvärr, min kamera är traig och det blev urdåliga bilder med min mobil. En kompis var på stan och försökte fota men det var svårt, får se om hon fick nån bra bild :) Ska rota fram nån dålig mobilbild på Nelly.
http://vk.se/Article.jsp?article=501446
VK var och skrev om luciatåget
7-8 himmla snyggt täcke du gjorde :) söt liten tärna

9 tackar för länken ska kolla den 
Nämen! Det hade jag missat, hade varit roligt att kika 
Vad kul!
Mvh Lina
sallberglina.blogg.se