obehagliga meddelande ?
Någon mer än jag och jonnson som fått obehagliga meddelande i gästboken ? nästan att betraktas som hot ?

Är ett troll som härjar just nu, ignorera trollet även om det självklart känns obehagligt att få sådana meddelanden.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja. Jag jobbar som väktare så jag har en stor kompentes för det här. Jag har också fått meddelande.
# 1, Vad gör man?
#2 hej på dig trollet, har gett dig mitt nr, du får gärna ringa ist för att skriva i min gästbok då jag inte tittar i den så ofta..
Ska jag ringa polisen eller? I bland jobbar jag med polisen också i mitt jobb.
#5 du tror någon tror på dig?
# 4. Vad vill du mig Trollet?
# 5. Du tror någon tror på dig?
#7 du blev medlem för 5 minuter sen ? jag startade tråden för 7 min sen…
Ska jag anmäla hon som skicka konstiga meddelande till oss? Det är så jag menar. Inget ont.
7. ?
nä inte märkt av det o hoppas jag slipper oxå, trist att folk ska hålla på o jäklas har de så lite o göra?
Jag har hört att att en har tagit bort hennen hela tiden. Varför?
#12. Instämmer.
Det verkar ganska uppenbart varför denne stängs av från sajten…
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus
#12 Japp. Det sitter flera människor med sociala störnigar och har tråkigt..
Hoppas sajtvärdarna och medarbetarna ger skrivförbud så dom tröttnar..
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Det finns dom kommer med nya nick m.m.
Ni som är sajtvärdar och Medarbetare här, säg till vad vi kan göra för att hjälpa till? Bara anmäla inläggen som skrivs och ignorerar Trollet? Något mer vi kan/bör göra?
Hoppas ni lyckas bli av med denna person snart! :)
kan ju hoppas att dom lägger av och fjantar sig snart
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Påminner om att man inte ska mata trollen!
Ignorera det som skrivs av denna person, och ni som har Insider kan anmäla inläggen. Då försvinner dom när några stycken har anmält.
Jag gör mitt bästa, men sitter ju inte här dygnet runt :)
Det är nån person som har otroligt tråkigt som i flera veckor nu har skapat användare efter användare och spammat olika sajter med trådar o inlägg. Idag har personen skapat säkert 10 nya användare. H*n ger sig alltså inte.
Alla som har Insider måste hjälpas åt att hela tiden anmäla dennes inlägg. Grabbarna bakom iFokus vet också om att denna person håller på och har gett skrivförbud flera gånger.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag kanske är väldigt trög nu. Men vad EXAKT är ett Troll? Vet ju ungefär principen, men vore kul/intressant/bra att veta lite mer exakt hur det hela fungerar, VAD det är osv..
Kanske är väldigt trög nu som sagt, men vore bra med ett svar, så vi alla vet VAD det är vi har att göra med här.
Jakob, jag har också fått i min GB.
Medarbetare på Hundar.ifokus
Har också fått både i GB och meddelande.
den där *** och *** blev medlemar för endast ett litet tag sen, konstigt. *** blev medlem 23.05 idag
//Redigerat av admin eftersom vi inte vill riskera att hänga ut vanliga medlemmar som troll.
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!

#28 har svarat dig via PM
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#25 Tack för infon :)
Jag skriver det igen. Undvik att skriva kommentarer om trollet. Det ger bara näring!
hoppla där fick men ett medelande antagligen för att man råka skriva att man hade hoppas på slippa det, jag vart drabbad av stina som inte är så trött
får se hur länge hon kör igenom allas gästböcker 
amen herre min jesus, undra vad för slags personer det är som ägnar fritiden åt att skriva ut saker i folks gästböcker, ett f.d skogstroll som ville bli modern ? eller bara ett socialt utstött snorunge som behöver lite uppmärkamhet ? :P
34, lite fel o skaffa vänner på det där sättet
o snart är det någ sovetajm oxå 
Låser tråden nu.