obehagliga meddelande ?
Någon mer än jag och jonnson som fått obehagliga meddelande i gästboken ? nästan att betraktas som hot ?

Är ett troll som härjar just nu, ignorera trollet även om det självklart känns obehagligt att få sådana meddelanden.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja. Jag jobbar som väktare så jag har en stor kompentes för det här. Jag har också fått meddelande.
# 1, Vad gör man?
#2 hej på dig trollet, har gett dig mitt nr, du får gärna ringa ist för att skriva i min gästbok då jag inte tittar i den så ofta..
Ska jag ringa polisen eller? I bland jobbar jag med polisen också i mitt jobb.
#5 du tror någon tror på dig?
# 4. Vad vill du mig Trollet?
# 5. Du tror någon tror på dig?
#7 du blev medlem för 5 minuter sen ? jag startade tråden för 7 min sen…
Ska jag anmäla hon som skicka konstiga meddelande till oss? Det är så jag menar. Inget ont.
7. ?
nä inte märkt av det o hoppas jag slipper oxå, trist att folk ska hålla på o jäklas har de så lite o göra?
Jag har hört att att en har tagit bort hennen hela tiden. Varför?
#12. Instämmer.
Det verkar ganska uppenbart varför denne stängs av från sajten…
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus
#12 Japp. Det sitter flera människor med sociala störnigar och har tråkigt..
Hoppas sajtvärdarna och medarbetarna ger skrivförbud så dom tröttnar..
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Det finns dom kommer med nya nick m.m.
Ni som är sajtvärdar och Medarbetare här, säg till vad vi kan göra för att hjälpa till? Bara anmäla inläggen som skrivs och ignorerar Trollet? Något mer vi kan/bör göra?
Hoppas ni lyckas bli av med denna person snart! :)
kan ju hoppas att dom lägger av och fjantar sig snart
Madeleine - Medarbetare för Pudel.ifokus!
Påminner om att man inte ska mata trollen!