Pomeranian svår att få på foder?
Hej alla!
Av ren nyfikenhet bara… efter att jag har pratat med lite folk, så verkar det som om det är väldigt svårt att få en pom på foder?
Eller är det bara väldigt svårt i allmänhet att bli fodervärd? Är vissa raser svårare än andra?
Vad kan orsaken isf vara ?
Det är lite intressant kan jag tycka 

När jag hade pomme och åkte runt och hälsade på uppfödare och pratade med dem så fick jag intrycket att man kan ha ganska många pommar i ett hushåll.
Jag träffade folk med båda 15 och 20 hundar hemma. Det kanske inte finns samma behov av att lämna ut på foder som om man t.ex har en Grand Danois eller en Leonberger.
Har man inte hundarna utomhus i rastgårdar eller på något annat sätt så lär det ju ganska snabbt bli fullt inomhus.
Har ingenting mer olika raser att göra. Beror ju helt på om uppfödaren vill ha den ute på foder eller inte.
Jag har sett annonser för pommar som ska ut på foder många gånger på blocket. Så det handlar nog mer om att det bara är få ute just nu.
Tror lite som #2 har sett det massa gånger på blocket osv men just nu verkar det inte vara så mycket. Det är nog bara och vänta det kanske kommer mer till våren/sommaren.
It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..
Medarbetare på Avenged Sevenfold