Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 3585 ggr
[Surina]
0

Bra sidor med hundsaker ! :D

Tänkte fråga lite folk om de vet några bra hemsidor med hundtillbehör! Alltid roligt att titta på alla saker och planera vad jag ska köpa osv… finns ju otroligt mycket!!

Loveradio
1

Jag har en lååång lista bland mina bokmärken! Kan länka lite. Har inget bättre för mig Flört Tycker nämligen själv om att kolla på hundsaker.

- Häromi

- Teba

- Loboo

- Dobaz

- Propet

- Doggie

- VipDog

- Petster

- Fyrbent

- Djurmaxi

- Grand-prix

- Foderbilen

- Hundlagret

- Hundteknik

- Animalstore

- Hundzonen

- Dinhundshop

- Jamihundsport

- Foderexpressen

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[Surina]
0

Tack !! :D Ja det är ju mysigt också att bara lita ! :D

Katti
0

www.canis.se har bra grejer!

Ambitiös länklista Loveradio!

Loveradio
0

#3 Tacktack :) har samlat ett tag. Canis glömde jag såklart! Väldigt bra grejer där.

meilin
0

http://poshpooches.se/ Har också en del söta saker!

ahlbergaren
0

jäklar vilken lista Tungan ute Bäst att kika in på alla, jag kan ju ha missat att köpa något "livsviktigt"! hehe. Man hittar alltid en massa man tror sig behöva..

Katti
1

Jag måste ha blivit gammal och tråkig, men jag gör inte längre det. Anser inte att man behöver speciellt mycket till en hund faktiskt. Bra mat och en snäll matte som har tid så blir hundar lyckliga Skrattande. Jag lägger hellre pengarna på en hund till Oskyldig.

ahlbergaren
0

Ja, det är sant. Egentlien behöver man ju ingening mer än det du säger (det tycker inte jag heller), men det är lockande att köpa en massa onödiga prylar när man kollar i affärer Glad

Loveradio
0

#6 Haha gör så ;)

SmileyMalin
0

Djurmaxi beställde jag ifrån i veckan. En ryggsäck att ha valpisen i :-) Gjorde beställningen runt lunch i tisdags och kunde hämta ut paketet på onsdag samma vecka. Det kallar jag service ;-)