Hundar iFokus

Hundar

Etikettträning-och-inlärning
Läst 1668 ggr
Chanku
0

Träningsdagbok?

Jag är inte ensam om att träna hund här inne, tänkte bara höra om det är någon av er som faktiskt loggar er hundträning? Hur har ni valt att strukturera upp det? :)

Livet med en fluffråtta - www.tokhund.se

Anibaz
0

Nej, nån träningsdagbok har vi inte. Jag skriver upp i almanackan vad vi gjort så jag håller koll och kan variera, men loggar gör jag inte. Kanske borde börja!

Loveradio
0

Nej jag strukturerar upp det i huvudet :)

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Maja2
0

Jag har faktiskt börjat skriva träningsdagbok. Jag kände att jag på nåt sätt körde lite samma sak hela tiden… så jag började styra upp det :)

Jag använder mig mycket utav boken: Lydnadsträning i teori och praktik.  Sedan jag började föra bok och träna mer strukturerat, har resultaten blivit otroligt bra :)

Jenniebreen
0

Jag har beställt en personlig almenacka som jag har bild på mig och min hund och skriver på dagarna i den =) Fungerar bra, sedan kan man ju även se kurser,tävlingar och annat och planera :)

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

[arlington]
0

Jag har beställt en Moleskine Dog Journal så min lilla vän får en helt egen bok. Almenackor och kalendrar brukar jag kasta när de är slut, och i datorn och på post- it lappar eller i min vanliga dagbok blir det ingen ordentlig överblick.
Kommer få hem den snart, förhoppningsvis idag, och jag har ordentliga planer för hur jag ska sätta vår personliga prägel på den. Precis alla rackartyg ska in, förutom träning och foton och små lustiga bilder. :D

[Tess86]
0

#5 Var har du beställt den?

StrongHearts
0

jag har en träningsblogg på min hemsida :)

strukturerar ite så mycket utan skriver mst vad som händer i vårt liv

[arlington]
0

#6 Jag minns inte sidan just nu, har för många shopping- länkar i bokmärkena och jag hittar den inte (sortera i datorn är uppenbarligen inte riktigt min grej). Men de flesta ställen som säljer grejer av Moleskine har den och de flesta andra i deras Passions- serie. :)

[Tess86]
0

#8 Okej, jag ska titta lite själv då :)

moonlights
0

Den går att beställa från bokus för 161 :-, fast det kanske finns något billigare ställe att beställa den ifrån Glad

[Tess86]
0

Jag hittade också några ställen att beställa den ifrån. Själv behöver jag nog ingen, var mest intresserad att kolla vad det var för något.