Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 2786 ggr
kerstinjoh
0

AKUT - Säljes!!

½-snoris säljes. Tillbehör; 3 st. minisnorisar. En schäfer-snoris o en tax-råtta.

Pust, stön, fnys F#¤N!!

Hela helgen har jag varit instängd i en bur. Tänk - JAG i en bur!!! Snorisen Nicki slängde ett kaninskinn över mig o kidnappade mig! Med grovt våld och en klubba i huvudet fick jag bekänna mig slagen.

Fnys, stön, blä!! Inte nog med det, hon lurade i barnbarnen att jag var en bamsekanin. De stora bulorna på huvudet sa hon att det var öron! Fnys!! Så hela helgen har de rackarns ungarna matat mig med maskrosblad o diverse oätliga saker. Råa morötter, fnys!!

Tack o lov att Djurens Vänner kom o släppte ut mig!!

kerstinjoh
0

Urk, blurp…..är akut inlagd på djursjukhuset. Gräsförgiftning! Urk..!!

Malin-A
0

hahaha d e inte lätt o sitta i bur inte =D

[helenal]
0

hade du koppel me??:O

Nicki
0

Ps.
Hon glömde skriva att vi bara säljes till en stilig man i 35-40 års åldern med god enonomi, bra yttre och ännu bättre inre.
Gärna mörkhårig och vältränad. Och med en cabriolet och flott kåk.
Skrattande

kerstinjoh
0

Å med hjärtfel!!!Oskyldig

kerstinjoh
1

Å förkärlek till svärmödrar!Oskyldig

kerstinjoh
0

En bulgarist??? Med getstängsel runt gården?

Malin-A
0

inte ska du lämna iväg bulgaristerna till henne, dom va ju inget att ha ju… =)

kerstinjoh
0

Nä, men hon har pinat mig hela helgen, haft mig i Tim-buren. Matat mig med maskrosor.

Innan djurens vänner kom o räddade mig idag, hade hon kopplat mig och trodde att jag skulle vara get o äta upp gräsmattan.

Hon behöver nog ett gäng bulgarister! Så hon förstår hur lätt mamma är o tas med!Räcka ut tungan

[slo]
0

Är snorisarna byxmyndiga kan jag fundera på det… Oskyldig

Malin-A
0

haha men trodde ni redan slängt era bulgarister, har ni fått tillbaka ching tjongarna nu då???

hmm vad du ska ha dom till slo kan man ju undra.. haha =P

kerstinjoh
0

Varsegod Slo, men du får 3 pojksnorisar på köpet. Men du blir bara godkänd om du är snygg, mörkhårig o har en tjock plånbok!

Hm….hon är ju gift??? Vart gör vi av halvdansken då??

Nicki
0

Gift? Vem då? Jag…Oskyldig

[slo]
0

Pojksnorisarna kan jag vidarebefodra till Uppsala, där gör dom nog bättre nytta Flört Snygg, mörkhårig stämmer bra… Plånboken bor inte här, men den är ganska tjock (bildligt talat). Annars betalar jag på andra sätt Oskyldig

kerstinjoh
0

OK, det är avgjort slo, men du vet väl att jag ska ha min andel av denna förmedling?

Maja
0

#14 - :D

Tixy
0

Jag räknas väl inte in bland dom där snorisarna som ska säljas? Förvånad

[slo]
0

Du kan få behålla en pojksnoris kerstin, det är väl en lagom andel? :)

kerstinjoh
0

Ha, det är säkert en bulgaris-snoris du vill pracka på mig? Glöm det!!

Malin-A
0

#14 ska du betala i natura till Kerstin?? Förvånad hahaha

kerstinjoh
0

#20 Blä!!

TinaH
0

KErstin HEMMA!!Skrattande
Äntligen ordning på torpet…eehumm…tja…inte var det nån ordning på ditt torp, när du fick slynglarna att låsa in dig i en BUR!!!

Jag har försökt och tala vätt med din dotter,,,,men tja…snoris är snoris…..

KErstin du får väll inte nu kaninmat på djursjukhuset, och ännu mera…MASKROSOR???…….Snart kan man väll göra maskros vin av din urin….*S*

SLO
Kan du förklara nämare hur du kan "betala på annat sett"? Fundersam

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

[helenal]
0

jag stller inte upp:)

kerstinjoh
0

Maskrossaft intravenöst…..blä……

Maja
0

Tantisar och Snorisar - Lyssna inte på Jonas.. Han vet inte vad han pratar om.. ^^

kerstinjoh
0

Tina RING MIG!!!!

kerstinjoh
0

Jag mår skit!!!!

TinaH
0

med då mycket maskrosor så förstår jag att du mår skitGråter… bannade snorisar!!! Skrikandes

Mvh TinaH

Lotta
0

*pust* Kerstin förlåt att jag inte kom fram och kunde rädda dig, men jag vart ner rullad i ett dike och kom inte upp Generad Och du din stackare kan inte haft det lätt med maskrosblad och annat bläit Förvånad

Själv har jag fått druckit av sörjigt vatten för att överleva helgen *nästan spyr* När jag väl vart baggsad därifrån så tog jag en repa förbi bastun och hällde i mig några öl för att få bort den jolmiga smaken i mun Räcka ut tungan

[slo]
0

Kerstin, det var ju en av dom du fick behålla som betalning… :P

Tina, använd fantasin lite… ;)

Juve, du e lite väl hoppig, byter åsikter o grejer titt som tätt även om jag försöker vara snäll Fundersam

Malin-A
0

jag tycker du e snäll slo, fast bara om du e snäll mot Alex.. =)

[slo]
0

Klart jag är :) Försöker du tigga till dej en pojksnoris eller nåt nu? :P

Malin-A
0

haha needå, jag tigger aldrig =P

Malin-A
0

fast d kan ju va bra o ha en pojksnoris när tanterna sätter igång o vill kidnappa oss, du kan ju alltid försvara oss hehe =)

[slo]
0

Haha, nu var det ju inte just mig jag menade… Utan nån av dom jag skulle få :) Och du har väl en vovve som kan försvara dej? Tänk på mig som knappt har en cowmusad häst :(

TinaH
0

Slo…

kan du förklara då vad "fantasi" är? *hiihi*
Berätta istället ,-))

Mvh TinaH

Malin-A
0

aha okej, njae han e ju rädd för snögubbar,barn o sånna där barncyklar i plast.. haha får hoppas han försvarar mig när vi e ute, han kanske bara springer hem o hoppas på att jag löser d. haha =)

[slo]
0

Okej, om vi säger såhär då. Om jag klipper din gräsmatta, och du bjuder mig på lunch en vecka… Då har du betalat på annat sätt Glad

Malin-A
0

ja d va en smart lösning, man måste ju inte bara tänka på en sak hela tiden.. fy på dog tina =P

[slo]
0

Ja, tina… Nu är det din tur och berätta vad du trodde jag menade ;))

Malin-A
0

haha ska bli kul o höra va hon trodde… dags för en bekännelse tantis =P

TinaH
0

Vaddå vad jag trodde att du….Det DÄR var en BORTFÖRKLARING!!….Fyyyyy!!!

Mvh TinaH

[slo]
0

Bortförklaring?! Det vet du inget om, för du hade väl ingen fantasi att räkna ut saker med själv? Jag tror en viss tantis just försa sig å de grövsta :D

Malin-A
0

haha tina bättre o erkänna en att försäga sig =D

Alex
0

#32 Min hals håller inte med…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Vad Tina syftade på får vi nog vänta på  Oskyldig Hoppas hon kommer hem en sväng i helgen…jag är nämligen också nyfiken på vad hon menade Räcka ut tungan