Glöm inte! Nya Hundkoll.
Hej alla! Tänkte bara påminna er om Nya Hundkoll på Svt-1 Kl.20:00 Nu i kväll, Söndagen den 29 April-07
Programledare för Svenska hundmagasinet Hundkoll är Magnus Johansson.Programmet handlar bl.a. om Agility för nybörjare. Bordercollien Nellie som vallar får och ankor.
Sänds även 4/5 och 5/5
Skriv gärna vad ni tycker om programmet också

Såg den nyss !!
JÄTTE BRA OCH INTRESSANT ;)
Super roligt också, mycket bra
tips och så :)
Tyckte ni också om den?
Jag kom precis ut så jag missade tydligen ett intressant program som vanligt…men jag får väl kolla på reprisen =))
Tyckte det var okej, men ganska hoppigt. Men ska iaf fortsätta se nästa gång.
MVH//Sanna
Gillade inte programmet riktigt. Var lite hafsigt.
Missade det såklart, men ska kolla reprisen! :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Såg det just på nätet och tyckte att det var ganska bra faktiskt =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jag tyckte d va ganska bra.. o skönt att det sänds på ettan, slipper man massa reklam =D
det Hundkoll pogrammet som var igår handlade ju om en Cavalier king charls spaniel tik vid namn Matilda. Den tiken bor där våran hund är uppfödd och man fick även se våra hunds syster och mamma ;P vilket som är rätt kul :)och Sara känner jag lite grann. och Anette har jag träffat ett fler tal gånger och hon är ju vår uppfödare också :P
Så var det dax för del 2 av Hundkoll Kl. 20:05 Sön 6 maj-07 Repriser sänds 11/5 och 12/5. Missa inte det, skriv gärna vad ni tycker om kvällens program.
/kakans matte
o bra att bli påmind =)
jag var på hundkoll inspelning igår :P på ett hunddagis… vi vet inte när det avsnittet kommer visas men vi var 46 cavalierer tror jag och 3 st golden retriver..
Den gröna hundvalpen var ju bara för sööt!! :)
varför va den grön? hon sa nog d men fick tele så jag vet inte vad dom sa…
Mamma & Pappa hade uppfödning av Finsk stövare och jag minns att en valp var grön då den föddes, vi kallade honom för Hulken. Jag undrar oxå hur det kan bli så?
Grön hund…jag trodde ni skämtade. Förklarade dom inte hur det kunde bli så då?
vet inte om dom gjorde d, fick ju tele i samma ögonblick som dom satt o pratade om just den gröna hunden.. nån måste ju veta varför d blev så?!
det var för att foster hinnan gick av innan den kom ut….. men det pogrammet jag kommer vara med i sänds den 2 juni.. :P
oh va kul o va me, då måste jag kolla.. du måste berätta hur du ser ut också så jag känner igen dig =D
haha visst det kan jag göra sen XD
Ja det förklarade ju varför den var grön…tror jag