Nya bilder på plutt ungen min ♥
Så fina bilder
Cavalierer är så fina.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#5 Tack så mycket. Jaa, sålänge dom inte är över gödda så är dom fina tycker jag (Men det gäller alla hundraser) :P
#6 Jo precis, dom ska se ut som din. :)
När jag var liten ville jag ha 3 st. En black and tan, en ruby och en blenheim ;)
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#6 hon är jättefin :) håller med dig. finns många cavalierer som är för feta men ruby är jättefin i hullet :D
Medarbetare på Hundar.ifokus
#7 Jaså? Va kul! Känner att man inte bara kan ha en Cavalier
#8 Tack så mycket
Aa sen är jag inte så jätte förtjust i feltäcknade Cavalierer heller. Tycker att dom ser lite "fel" ut :P
Hur ser en feltecknad ut? :)
Ruby är jättesöt och fin :) hon har så härlig päls.
#10 Att färgen på flerfärgade Cavalierer inte är lika fördelat (som Rubys bruna teckning på huvudet är bra fördelat tex) eller att dom har för mycket vitt i sig :P
jaa tycker jag med,hennes päls är så mjuk och len. Väntar på att mer päls ska pluppa upp. Så hon inte fryser alltförmycket när värsta vintern kommer :)
Vad söt hon är :) #9 då gillar du nog inte min cavvis :/ ruby med vita tassar och mage.
#12 Tack. ^^ Ärsh på heltecknade Cavalierer som Ruby eller Black & Tan så gör det inget tycker jag. Men på Blenheim (som Ruby är) eller Tri color så syns det mer tycker jag,personligen. Sen tycker alla olika hehe
#13 okej :) jag gillar inte heller feltecknade blenheim sådana som är helt vita som ett exempel fast temperamenetet kan ju bara härligt ändå ;) kanske dags för min att få en egen bildtråd :)
#14 Ja exakt. Nä dom är säkert jätte härliga så sätt,men utseende mässigt tycker jag att dom ser lite "fel" ut om jag går utefter standarden haha.
Ja gör det! :) Vill se massa bilder på honom
#16 ska ta och göra det snart :) men har alla mina bilder på annan dator så skall byta och fixa det :) #15 härlig bild!
#17 Jaha ^^ Kan inte få nog av Cavalerer 
Tack så mycket :)
Jag är inte sådär jätteförtjust i cavalierer, men Ruby är helt fantastiskt söt! Hon har ett jättefint uttryck. 
#18 Här är hans bildtråd länk 
Jag tycker de är så söta både som valpar och som vuxna. Cavalierer och cocker tycker jag är så jäkla söta :)
Min kompis har en likadan som du amela87 har, fast han är en hane och heter Viggo. Han är ALDRIG ledsen. Fast ögonen ser nästan alltid ledsna ut så vifftar han konstant på svansen. Man börjar undra om cavalierer har batteridrivna svansar :P Han är så gosig och social och jag upplever att de flesta (alla jag har träffat) är så :)
här är bild på honom dock dålig bildkvalitet.
Naww vad söt hon är
Jag tänker alltid på Lady och Lufsen när jag ser Cavalierer trots att det inte är samma ras. Antar att det är för dom härliga öronen
#20 Ska kolla på tråden
#21 Aww va fin han är. Jag håller med,alla Cavalierer jag har träffat är jätte gosiga,sociala och glada hela tiden. Så lätt att jobba med en hund som alltid vill vara till lags. ^^
#22 Hehe sant.
på tal om Lady och Lufsen så har jag länge trott att Lady var en Engelsk cocker spaniel men det är hon inte
Hon är en Am. Cocker spaniel (såklart då det utspelas i USA haha!)
Jag blir så sugen på en cavaier varje gång ajg ser lilla Ruby!
#27 Hahah, sååå söt!
#29 Hehe förstår det. Hon är verkligen en bra representant av rasen.
#30 Tack ^^
Åh hon är ju så söt :) roligt att du tar så många fina blider på henne. Söt bild på dig o henne med :)
#32 Tack så mycket. Har lärt henne"stanna" så är det enklare o ta kort utan att hon rör sig haha