Vinteroufit
Söt hon är 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Vad söt hon är! Snyggt halsband :)
Vilken sötnos hon är :) Jag gillar Hurtta men tycker de är lite korta i sidorna bara.
Medarbetare på Hundar.ifokus
Men vad söt hon var!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Vilken snygging!
Tack allihopa!
Funderar på om jag ska köpa en röd jacka med päls till mig själv, fast det kanske blir lite för mycket? 
Hur ser era hundars vinteroutfit ut? 
#7 hehe nej då, då matchar ni varandra 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Fin hon är :D
Pelle har ett regntäcke i likadan färg som Lexies täcke :)) (är det ett värmetäcke?) Annars har han ingen speciell vinteroutfit, hans päls värmer honom tillräckligt :)
Måste få fråga - vilket Hurtta täcke är det ? Värmetäcket eller vad ?
Vad fin hon är! :) Har köpt ett likadant täcke till den kommande valpen, Hugo däremot har ingen vinteroutfit, han trivs bättre utan täcke :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
#10 Ja det är värmetäcket! 
Åh jätte tjusigt :) Ruby har samma fast brun,
#7 Haha, jag har en röd vinterjacka med fuskpälskrage. Men hunden är ju vit och utan täcke eller kläder så vi matchar inte så bra. Hade en vit vinterjacka förut dock, då matchade vi lite bättre 
Ett riktigt bra täcke! Är inne på mitt tredje till Milo, inför tredje vintern i hans liv. Riktigt bra täcken som vi använt otroligt.mycket! Om en nakenhund har haft det under vintrarna - då värmer det bra! (Anledningen till att det är hans tredje täcke har berott på att han växte ur sitt första som han fick när han var valp, och det andra har en del av reflexen försvunnit på efter att ha tvättats två gånger i veckan under hela förra vinter. Anledningen till det är att min hund har en tendens att delvis kissa på sig själv varje gång han kissar, och då hamnar en del urin på "magplattan" på täcket och luktar inte särskilt gott efter en dag eller två. Alltså inget fel på täcket!)
Vad fint! :)
Har också Hurtta täcke till min dp. Ett jättebra täcke verkligen. :)
Måste fråga vart du köpt halsbandet? Jättefint med broderat namn! :)
#14 Ja jag tänkte att det vore lite kul o matcha hunden ..
#17 Ja, ska du ändå köpa en vinterjacka så absolut 
Jättesöt! och hon passar bra i rött måste jag säga
Min vovve har ett fodrat reflextäcke från Hansbo som han använder när det är mörkt, annars är han utan om det inte är riktigt ruskigt väder ute då förstås 
#19 Oh ska nog ta och beställa ett till Alf i julklapp. Väldigt fina halsband! 
Vi har ett likadant här hemma, tycker det är supersnyggt! Och så bra! De blir kanonvarma i hurtta värmetäcke :D
Vad fin hon var i sitt täcke
Rött passade henne jätte bra.
Har ett likadant fast svart till min havanais, jätte bra täcke, alla täcken han haft innan det har han klivit ur av någonanledning, men inte detta.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Hon har också ett grå/svart täcke, vet dock inte vilket märke Dogman eller nåt sånt kanske? som hon har när vi är ute och grillar eller åker skoter, det luktar inte så mysigt att ha rökiga kläder i hallen så därför har hon liksom mig ett särskilda "kläder" för det.
Sen har vi nyss köpt ett Hansbo täcke från Malin här på hif som är jättefint. Ett fleecefodrat täcke som hon inte använt än. Vi har ju så mild höst/vinter så än så länge klarar hon sig bra naken!
Ture har ett svart hurtta värmetäcke. Dock är det bara runt 0an nu så han behöver det inte än. Får se hur kallt det ska bli innan han börjar frysa. Funderar på att köpa hurttas vattentäta fleeceoverall tills vi åker till Åre. Om det är 30 minus kan det behövas en del kläder för en släthårig jrt ;)
#29 Jag har hurtta fleece overall till min hund. Dock inte den vattentäta. Förra vintern när det var -20 och kallare så hade jag fleeceoverallen och vintertäcket på honom för att han inte skulle frysa. :)
Dock fick han ändå lite köldkramp.
#31 Tänkte precis så, att man kan köra både och! Har ingen aning om hur mycket Ture kommer frysa, detta är hans första vinter. Men än så länge verkar det gå rätt bra :)
#32 Jrt:s brukar väl klara kylan rätt bra :) Dom har ju lite tättare päls även om dom är korthåriga.
Min dp är väldigt tunnhårig. Han är i princip naken i armhålorna och insida ljumske. Även väldigt tunnhårig på hela magen och börstet/bringan :P
Jättefin är hon i sin vinteroutfit :) Men vad kostar en sådan? :)
#34 Tack! :D Tror den kostade 500? 
#35 Okej, tack då vet jag =)