2-3 jobbiga veckor!
Du får fokusera på lite svårare hjärngympa kanske? Vad säger vet. om haltandet?

Var du hos veterinären?
#1 ja jag ska köra lite spår med henne så länge. Även lite sitt/ligg kvar inne i huset och så. Men klossträning, fotpossition, frigående och andra "tävlingslydnader" ska jag inte köra med henne.
#1 & #2 Jag ringde veterinären för ca en vecka sedan och då bad han mig tempa henne i en vecka för att få fram om hon har feber eller ej. Hon har ingen feber heller så jag ska ringa honom imorgon igen och kolla hur vi skall gå vidare med detta
Testa Lina Ottossons leksaker för hund :)
MVH
Sofie
Var i samma sits för två år sedan. Men min hund fick inte röra sig mer än gå ut och rastas i ungefär 3 månader, så vi kunde inte lägga spår. Plus att han var klumpfot med gips i 2 veckor och därefter kycklingben efteråt så det gick inte att göra mycket tricks eller träna olika saker heller. Usch, det var drygt men det gick. Satsade mycket på enklare men ändå pyssligare saker han kunde göra själv. Som kong, aktiveringsleksaker, gömma godis på olika ställen och i burkar och liknande. Och så såg jag till att han alltid hade något att tugga på tillgängligt.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Finns ju rätt mycket man kan göra inomhus som kräver mycket av hunden, lär den vad fingrarna heter tex :) Lär den dutta på rätt finger med nosen :) Städa upp och lägga leksaker i en låda är en annan grej
Jag kanske inte kan spåra med henne då föresten… Han sa bara kissa bajsa rundor och sen in igen. Men jag kan göra lite olika trix här inne! Det finns ju en massa saker man kan göra. Fast just nu har jag idetorka… Kom gärna med massa tips!
Lära henne vad fingrarna heter var ju roligt! Och städa efter sig är ju roligt och praktiskt. Jag har köpt en apportbock som jag ska lära henne att håll i munnen och apportera.